    From: ELP <e...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: AT91SAM7S256 i znikający program
    Date: Sat, 12 Sep 2009 23:19:47 +0200

    Witam.
    3 lata temu zrobiłem parę urządzeń na w/w uC. Chodzą bez problemu do
    dzisiaj.
    2 m-ce temu musiałem zrobić kilka kolejnych. Po ok 1 miesiącu pracy tychże
    nowych, jedno z urządzeń przestało działać. zachowywało się tak, jakby
    procesor nie wykonywał programu (lub go nie miał).Na pewno nie była to
    zwiecha. Zaprogramowałem go ponownie i wszystko ożyło.
    Dzisiaj kolejne urządzenie odmówiło pracy. Zachowanie identyczne jak
    poprzednio. Zaprogramowany ponownie ożył jak gdyby nigdy nic... Wygląda to
    tak, jakby program w procku się kasował. Co prawda, na płytce mam
    wyprowadzony pin do kasowania pamięci (ERASE), jednak całkowicie wykluczam
    siły zewnętrzne wykorzystujące jego istnienie.
    Co ciekawe (jak zaznaczyłem wcześniej), starsze urządzenia chodzą bez
    problemów. Problemy są z nowymi. A może to jakaś wadliwa seria procków?
    Czy coś wam o tym wiadomo?
    Pomału dostaję qrwicy, bo urządzenia mam rozrzucone po całej PL, no i
    muszę pareset kilometrów robić, coby w 10 sekund układ przywrócić do
    życia. A niestety, robię to (rzecz jasna) na gwarancji :-(

    Czy komuś takie cuś się przydarzyło? (rozprogramowanie uC). Ja osobiście
    doznałem tego 2 razy w ciągu 1 miesiąca i nie chcę więcej.
    Macie jakieś pomysły?

    Pozdrawiam i czekam na sugestie
    ELP