  • 11. Data: 2009-01-03 11:43:45
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Właśnie co w przypadku gdy osoba na którą jest książeczka już nie żyje od
    > kilku lat.

    Jak płacisz to Twój błąd, a jak nie płacisz to po problemie.

    *piotr'ek*

  • 12. Data: 2009-01-03 13:26:58
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    brum pisze:

    > jesli jestes spadkodawca, to staraj sie o zwrot nienaleznego swiadczenia

    Chyba spadkobiorcą - spadkodawca nie żyje :-)

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 13. Data: 2009-01-03 16:51:34
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Chyba spadkobiorcą - spadkodawca nie żyje :-)

    dzieki za czujnosc

  • 14. Data: 2009-01-03 18:22:30
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 2 Jan, 23:03, "BoDro" <b...@l...pl> wrote:

    > A jeśli nie dostałem to co?
    >
    > to masz przerąbane - wejście wolne, wyjścia brak - przynajmniej do czasu
    > zlikwidowania abo... :-)
    > W telewizorni gadali, że Poczta wysyłała "papiry" wszystkim zarejestrowanym
    > płatnikom abo RTV. Były tam m.in. blankiety przelewów/wpłat na indywidualne
    > konta abonentów, bo taka forma obowiązuje od tego miesiąca ( książeczki
    > straciły ważność ). Może trzeba się upomnieć na Poczcie?

    Powiedz że jeszcze miałbym płacić :-) Wolę nie, bo nie lubię płacić za
    nic, a właściwie to dopłacać do i tak jednego z najlepszych biznesów
    na świecie. (czy to gdzieś poza komuną możliwe?)

    --
    ZZ@private

  • 15. Data: 2009-01-03 18:43:10
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    ZbyszekZ pisze:
    [...]
    > Powiedz że jeszcze miałbym płacić :-) Wolę nie, bo nie lubię płacić za
    > nic, a właściwie to dopłacać do i tak jednego z najlepszych biznesów
    > na świecie. (czy to gdzieś poza komuną możliwe?)

    W praktycznie całej Europie abonament telewizyjny był i jest obowiązkowy
    od samego zarania telewizji.
    A abonament radiowy na tych samych zasadach (każdy posiadacz spawnego
    odbiornika ma płacić) obowiązywał w calej Europie od początku
    radiofonii, gdy komuna ograniczała się szczęśliwie do Związku
    Sowieckiego, jak to wówczas nazywano.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.astercity.net/~janekr

  • 16. Data: 2009-01-03 19:17:52
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > odbiornika ma płacić) obowiązywał w calej Europie od początku radiofonii,
    > gdy komuna ograniczała się szczęśliwie do Związku Sowieckiego, jak to

    z tego wniosek, ze socjalizm rozplenil sie po europie juz dawno

  • 17. Data: 2009-01-03 19:20:30
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    brum pisze:

    > z tego wniosek, ze socjalizm rozplenil sie po europie juz dawno

    IMVHO brednia.

  • 18. Data: 2009-01-03 19:21:38
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 3 Jan, 19:43, Jan Rudziński <j...@a...net> wrote:
> [...]
    > odbiornika ma płacić) obowiązywał w calej Europie od początku
    > radiofonii, gdy komuna ograniczała się szczęśliwie do Związku

    Ciekawe, nie wiedziałem. Zerknąłem do wiki, ściągalność rzuca na
    kolana 40% PL, a 90% w GB.
    Jak to jest w tej chwili uzasadnione?
    Jakąś wersją naszej misji?
    Jakby nie patrzeć taka kasa jaka jest robiona na telewizji to mało co
    z tym może konkurować, szczególnie programy telewizji publicznej -
    niby publiczna a stawki za reklamy czasem kilkarazy wyższe niż
    Półsałaty i TeWałN.

    --
    ZZ@private

  • 19. Data: 2009-01-03 19:29:46
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    ZbyszekZ pisze:
    [...]
    > Ciekawe, nie wiedziałem. Zerknąłem do wiki, ściągalność rzuca na
    > kolana 40% PL, a 90% w GB.

    Poczytaj sobie na stronach BBC, jakie stosują techniki ściągania i jak
    restrykcyjne jest prawo w tym zakresie.

  • 20. Data: 2009-01-03 20:44:10
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 3 Jan, 20:29, Jan Rudziński <j...@a...net> wrote:
> [...]
    >
    > ZbyszekZ pisze:
    > [...]
    >
    > Poczytaj sobie na stronach BBC, jakie stosują techniki ściągania i jak

    OK, może być prawo restrykcyjne, może to przypominać grę w toto itd.
    itp.
    Bardziej mnie zastanawia dlaczego i po co?
    Szczególnie jak czasem w radiu usłyszę "Ten program nie powstałby by
    gdyby nie abonament" to myślę sobie szkoda że abonament jest.
    Na prawdę wspomnienia babci jeżdżącej autostopem, albo rozwiązywanie
    problemów wiejskiego kluby milośników lokomotyw nie sa dla mnie
    porywające. Również telewizja zależna od polityków nie jest moim
    marzeniem.

    --
    ZZ@private