  • 1. Data: 2009-03-10 07:15:39
    Temat: Acer One AOA150 - rozdzielczosc - pytanie
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam pytanie dotyczace netbooka Acer One AOA150.
    Matryca Acer One 150 ma rozdzielczosc 1024x600
    natomiast rozdzielczosci "projektorowe" to najczesciej 1024x768 i 800x600.
    Czy oprogramowanie Acer Presentation Management zainstalowane na
    netbooku Acer One AOA150 z Windowsem XP umozliwi ustawienie (w
    szczegolnosci)
    rozdzileczosci: 1024x768 pomiomo iz matryca ma rozdzielczosc mniejsza czyli:
    1024x600?
    Nigdzie w sieci nie moge znalezc odpowiedzi na to pytanie.
    Moze ktos kto posiada ten sprzet bylby uprzejmy sprawdzic
    jakie rozdzilelczosci mozna ustawic kozystajac
    z Acer Presentation Management

    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-03-10 09:07:38
    Temat: Re: Acer One AOA150 - rozdzielczosc - pytanie
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Marcin wrote:
> [...]
    > Moze ktos kto posiada ten sprzet bylby uprzejmy sprawdzic
    > jakie rozdzilelczosci mozna ustawic kozystajac

    http://www.aspire1.pl
    http://www.aspire1.pl/2008/12/01/a1ctl-wladca-cpu-we
    ntylatora-rozdzielczosci/

    --