  • 1. Data: 2009-03-10 10:02:43
    Temat: zorza polarna
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    AMD 2100+ na soketA MB Asus 7N8XE (rozne karty na AGP x4) +LCD
    Kiedy zaladuje sie powloka graficzna na ekranie widac delikatne smugi cos na
    ksztalt zorzy polarnej. Nie sa mocne ale jednak wyrazne i to tak jakby w
    rytm dzialajacego HDD.
    Wymienilem zasilacz na inny i karte graficzna na inną i podlaczalem do
    innego wyjscia niz DVI.
    Dysk przelozony do innego kompa nie powoduje zaklocen. Zaklocenia sa zarowno
    po wgraniu sterownikow jak i na oryginalnych windzianych. Monitor dziala
    poprawnie z innym kompem
    Moze ktos mial podobny problem bo juz chyba zaczalem spisywac MB na straty a
    to komputer zony i doskonale sluzy tylko do Worda i www i jakos nie usmiecha
    mi sie inwestowac w "nową" stara plyte glowną.

  • 2. Data: 2009-03-10 10:20:06
    Temat: Re: zorza polarna
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    PK pisze:
> [...]
    > straty a to komputer zony i doskonale sluzy tylko do Worda i www i jakos
    > nie usmiecha mi sie inwestowac w "nową" stara plyte glowną.

    A czy na innym kompie sprawdzałeś z tym samym kablem od monitora? Jak
    wygląda zasilanie? Uziemienie jest? Wyzerowane gniazdka?

  • 3. Data: 2009-03-10 10:26:21
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > A czy na innym kompie sprawdzałeś z tym samym kablem od monitora? Jak
    > wygląda zasilanie? Uziemienie jest? Wyzerowane gniazdka?
    Drugi komputer podlaczony w tym samym miejscu do tego samego monitora tym
    samym kablem dziala bez problemu.