  • 1. Data: 2009-03-09 22:04:35
    Temat: DRUKARKA ATRAMENTOWA + skaner - JAKI MODEL ZAKUPIC - regeneracja tuszy
    Od: "martae" <m...@h...com>

    Witam. Prosze o polecenie dobrego modelu drukarki aby mozna bylo bez klopotu
    zapelnic tusz czarny (najlepiej wielokrotnie). Chcialbym aby urzadzenie
    mialo podajnik do skanera, tak aby mozna bylo skanowac po kilka arkuszy na
    raz.

    Idealnym bylby Lexmark x6570
    http://www.lexmark.pl/lexmark/product/home/815/0,697
    0,846391_653293766_1122970415_pl,00.html?tabId=1#

    gdyby nie te tusze?!?!?!

    Bardzo dziekuje za porade.

    M.e

  • 2. Data: 2009-03-09 22:15:42
    Od: "martae" <m...@h...com>

    Znalazlem cos takiego Canon Pixma MX310 , prosze o informacje czy ktos uzywa
    tej drukarki?

    me.

  • 3. Data: 2009-03-10 01:50:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    martae pisze:
    > Znalazlem cos takiego Canon Pixma MX310 , prosze o informacje czy ktos uzywa
    > tej drukarki?

    Super ta drukarka, tylko bardzo duża :-(

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-03-11 16:58:30
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    polecam BROTHER MFC-465

  • 5. Data: 2009-03-15 17:18:13
    Od: "martae" <m...@h...com>

    widze, ze naboje sa osobno i glowica osobno - jak to dziala? nie zasycha??

    mi

  • 6. Data: 2009-03-15 18:13:07
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Mon, 9 Mar 2009 23:04:35 +0100, martae napisał(a):

> [...]
    >
    > Idealnym bylby Lexmark x6570
    > http://www.lexmark.pl/lexmark/product/home/815/0,697
    0,846391_653293766_1122970415_pl,00.html?tabId=1#

    A może bardzo podobny Lexmark X4975? Czarny tusz na 500 kartek kosztuje
    100 zł. http://swiat.drukarek.pl/drukarki/7458/lexmark-x4975
    .html
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 7. Data: 2009-03-27 02:24:28
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 15-03-2009 18:18, martae pisze:
    > widze, ze naboje sa osobno i glowica osobno - jak to dziala? nie zasycha??

    Przy w miarę normalnym użytkowaniu nie zasycha. Również polecam
    wspomniany model Brothera. Używam w firmie od kilku miesięcy - sieciowy
    skaner to czysta miodność :) Może być tylko problem z zakupem - koniec
    produkcji.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl