  • 1. Data: 2009-03-09 22:11:30
    Temat: Problem z sygnałem z karty graficznej FX5200 na wyjściu DVI
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Jest sobie karta AGP Prolink FX5200 z wyjściem DVI/D-Sub.
    Niestety monitor wyposażony w wejście DVI nie wyświetla obrazu, nawet
    ekranu POST.
    Wykorzystując wyjście D-Sub wszystko działa, ale ja bym chciał korzystać
    z DVI.
    Kabel nowiutki dostarczony wraz z monitorem. Karta działała z poprzednim
    monitorem DVI.
    Czy ta karta potrzebuje jakiegoś przeprogramowania, tak jak to było z
    kartami GF2 MX?
    Co jest nie tak?
    Monitor toSamsung T260HD.

    zyga