  • 11. Data: 2021-12-09 12:48:55
    Temat: Re: Adam YT
    Od: abs <s...@i...pl>

    W dniu 06.12.2021 o 18:17, Gil pisze:
    > In article <61a86c3a$0$558$65785112@news.neostrada.pl>,
    > s...@i...pl says...

    > foto.cyfrowa wystartowała chyba w 2003 roku. A Pan Adam miał chyba
    > jakiegos Fuji.
    > To były czasy Canona G2, Olympusa C3020, 2100UZ, Casio QV 4000 czy
    > Canona A2 (?). Generalnie czas aparatów 2-4 MPx.

    Oj, na pewno wcześniej niż 2003. Ale aparaty się zgadzają. A potem
    nastał król - 300D :)

  • 12. Data: 2021-12-10 22:28:09
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <61afd40a$0$528$65785112@news.neostrada.pl>, jo44
    @TO.PRECZ.o2.pl says...

    > W archiwum są posty z sierpnia 2001 roku.

    Jak zassać archiwum ???

  • 13. Data: 2021-12-11 00:00:04
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2021 22:28:09 +0100, Gil napisał(a):

    > In article <61afd40a$0$528$65785112@news.neostrada.pl>, jo44
    > @TO.PRECZ.o2.pl says...

    > Jak zassać archiwum ???

    Np. serwer:
    news-archive.icm.edu.pl

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2021-12-16 23:09:50
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Gil <g...@g...pl> wrote:

    > Kto oglada naszego kolegę z lat 2005 - 2015 Adama Ś na YT ?
    > Wyszedł na ludzi. Na YT jest.

    Oglądam i cenię.

    --
    - Gdybysmy przed baranem postawili wiadra: z woda i z alkoholem, to
    czego się napije baran? - pyta prelegent usilujacy roznymi przykladami

  • 15. Data: 2021-12-16 23:17:54
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Gil <g...@g...pl> wrote:

    > foto.cyfrowa wystartowała chyba w 2003 roku.

    17 sierpnia 2001.

    #v+
    From n...@u...pl Fri Aug 17 10:50:01 2001
    From: Tomasz R Surmacz <n...@u...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Fri, 17 Aug 2001 11:50:01
    Subject: cmsg newgroup pl.rec.foto.cyfrowa

    This is a new group created in the pl.* hierarchy.

    For your newsgroups file:
    pl.rec.foto.cyfrowa Zdjecia z komputera.

    Wyniki pl.rec.foto.cyfrowa - 118 waznych glosow

    Tak Nie : 2/3? >=50? : Wynik? : Grupa
    ---- ---- : ---- ----- : ------ : -------------------------------------------
    115 3 : Tak Tak : Tak : pl.rec.foto.cyfrowa
    Glosy wstrzymujace sie: 2, glosy niewazne: 14

    TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

    Grupa pomaga popularyzowac wiedze o fotografii cyfrowej. Na grupie
    poruszamy glownie tematy natury technicznej. W dyskusji nie powinny
    byc poruszane tematy dotyczace wylacznie fotografii klasycznej.
    Nie wykluczamy dyskusji na tematy nie zwiazane z podejsciem czysto
    technicznym (np. sztuka cyfrowa) oraz polemik na temat roznic miedzy
    fotografia klasyczna i cyfrowa. Dopuszczalne sa tez tematy techniczne
    obejmujace cyfrowa obrobke zdjec.

    Tematy zabronione: dyskusje na temat fotografii klasycznej bez wyraznego
    watku nawiazujacego do fotografii cyfrowej, oraz dyskusje nie zwiazane z
    tematem grupy.

    Zabronione jest takze wysylanie listow zawierajacych jakiekolwiek binaria
    -- programow/zdjec itp. oraz jakikolwiek spam. Dozwolone pojedyncze
    ogloszenia o tematyce informacyjno-komercyjnej. Niedozwolone sa
    cross-posty miedzy pl.rec.foto.cyfrowa a innymi grupami pl.rec.foto.*

    --
    Aktualna liste aktywnych grup pl.* mozna zawsze znalezc pod adresem
    http://www.usenet.pl/doc/pl.newsgroups

    --
    Siedząc w urzędzie jakiś czarny koleś spytał się mnie:
    - Hej, jaki masz numerek?

  • 16. Data: 2021-12-18 01:49:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:55c2313c-38df-4bde-b095-b731562e8691@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Tomasz R Surmacz

    żyje ten pan? Ma jakiś linkedin?

    Gdyby wiedział co wyrośnie z pl.soc.polityka

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 17. Data: 2021-12-19 23:43:50
    Od: tom <t...@l...localdomain>

    On 2021-12-18, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > in <news:55c2313c-38df-4bde-b095-b731562e8691@hootervil
    le.invalid>

    > żyje ten pan? Ma jakiś linkedin?
    >
    > Gdyby wiedział co wyrośnie z pl.soc.polityka

    Jasne, że żyje. Udziela sie na grupie emailowej i w projekcie UMP (mapy).
    Pracuje chyba na Politechnice Wrocławskiej.

    Michała Jankowskiego (drugiego założyciela polskiego usnetu) można czasami spotkac na
    p.m.samochody. I na UMP też.

  • 18. Data: 2021-12-21 22:33:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:slrnsrvdd6.kbg.tom@localhost.localdomain>
    user tom pisze tak:

    > Jasne, że żyje. Udziela sie na grupie emailowej i w projekcie UMP
    > (mapy). Pracuje chyba na Politechnice Wrocławskiej.

    dobrze się ukrywa żadnego zdjęcia, strony, książki
    nawet ja mam linkedin ;)

    albo nie umiem szukać, kiedyś przysiąde do kompa.

  • 19. Data: 2022-01-26 12:57:52
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Pozdrawiam wszystkich :) Wpadłem przypadkiem i widzę, że usenet jeszcze
    > dycha.

    Kogo moje oczy...

    --
    Za oknem wisi kobieta, trzyma się kurczowo parapetu i
    wrzeszczy! Mezczyzna stoi w