  • 1. Data: 2012-08-09 11:00:43
    Temat: MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Hej,
    Będę jechał z żoną na MotoGP do Brna, wyjeżdzamy w czwartek 23.08 rano z
    Gdańska, będziemy jechać przez Bydgoszcz i Wrocław (standardowa trasa
    wyznaczona przez mapy Google). Może ktoś chciałby się zabrać w jedną lub
    dwie strony w celu obniżenia kosztów paliwa? Pojazd to Citroen C5 kombi,
    więc w 4 osoby powinno być wszystkim w miarę wygodnie.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 2. Data: 2012-08-09 11:10:24
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-09 11:00, Piotr Klimek pisze:
    > Citroen C5 kombi, więc w 4 osoby powinno być wszystkim w miarę wygodnie.

    Na MotoGP we francuskiej puszce to chyba trochę tak, jak do burdelu z
    założonym straponem, czysięmylę, bo w sumie nie wyobrażam sobie dojazdu
    na X-Games snowboardem (tzn. wyobrażam, bo teoretycznie do wykonania,
    ale...).

    PS - Wiemwiem, fpodskokach.

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 3. Data: 2012-08-09 11:17:42
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 09 Aug 2012 11:10:24 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > założonym straponem, czysięmylę, bo w sumie nie wyobrażam sobie dojazdu
    > na X-Games snowboardem (tzn. wyobrażam, bo teoretycznie do wykonania,

    Niestety nie posiadam motoroweru, żeby pojechać tam jak prawdziwy
    mężczyzna :)

  • 4. Data: 2012-08-09 11:24:52
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-09 11:17, Piotr Klimek pisze:

    > Niestety nie posiadam motoroweru, żeby pojechać tam jak prawdziwy
    > mężczyzna :)

    Zmien cylinder w detku ;)
    Ino bedziesz musial rame ciachnac i bak pod dupe podlozyc.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 5. Data: 2012-08-09 11:48:33
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

> [...]
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Niestety nie posiadam motoroweru, żeby pojechać tam jak prawdziwy

    Pierdziało się kiedyś na skuterze na MBS do Zabrza (niecałe 200 km w
    jedną stronę) przez 'pół dnia', dojeżdżało, robiło duże oczy na widok
    litrówek i hostess, wracało i było fajnie. Bez kompleksów - goło ale w
    ostrogach!

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 6. Data: 2012-08-09 11:53:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-09, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > jedną stronę) przez 'pół dnia', dojeżdżało, robiło duże oczy na widok
    > litrówek i hostess, wracało i było fajnie. Bez kompleksów - goło ale w

    No, prawdziwy twardziel jestes!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-08-09 11:55:07
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 09 Aug 2012 11:48:33 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
> [...]

    > jedną stronę) przez 'pół dnia', dojeżdżało, robiło duże oczy na widok
    > litrówek i hostess, wracało i było fajnie. Bez kompleksów ? goło ale w

    Chyba faktycznie tak jak Roman sugerował pojadę na DT, ale żeby nie było za łatwo
    zdemontuję jedno koło! Mam nadzieję, że dzięki temu zyskam chociaż trochę
    w Twoich oczach. Bardzo mi na tym zależy.

  • 8. Data: 2012-08-09 12:04:44
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-09 11:55, Piotr Klimek pisze:
> [...]
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Chyba faktycznie tak jak Roman sugerował pojadę na DT, ale żeby nie było za łatwo

    A to Suzuki Liter nie jeździ?

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 9. Data: 2012-08-09 12:05:53
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-09 11:55, Piotr Klimek pisze:

    > ale żeby nie było za łatwozdemontuję jedno koło!

    Badz mezczyzna! Zdemontuj dwa i jedz na samej (sic) zembatce !

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2012-08-09 12:06:13
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-09 11:53, AZ pisze:

    > No, prawdziwy twardziel jestes!

    Nie, prawdziwym twardzielem byłby ktoś, kto by z braku laku pojechał
    autostopem. Ja po prostu nie jestem cipą. A ty?

    --