  • 1. Data: 2012-08-08 22:08:45
    Temat: Sprzedam kingway king 50
    Od: adigo887 <adigo887@_NOSPAM_poczta.fm>

    Sprzedam KINGWAY KING 50. Stan bardzo dobry .
    Mogę zamienić za Aprilie RS 50 .
    GG : 31509684
    E-MAIL : A...@P...FM

  • 2. Data: 2012-08-09 10:06:21
    Temat: Re: Sprzedam kingway king 50
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    adigo887 <adigo887@_nospam_poczta.fm> wrote:

    > GG : 31509684

    10:03:25 ::: Rok urodzenia: 1999

    Czuję się staro...

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 3. Data: 2012-08-09 10:59:40
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-09 10:06, Adam Wysocki pisze:

    > 10:03:25 ::: Rok urodzenia: 1999
    >
    > Czuję się staro...

    To nie kupuj Kingwayayaymacarena Kinga, tylko R1000000 N13 by Kuczu.

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 4. Data: 2012-08-09 11:04:30
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

    > To nie kupuj Kingwayayaymacarena Kinga, tylko R1000000 N13 by Kuczu.

    Sheikh, mogę mieć prośbę, żebyś nie odpisywał na moje posty?

  • 5. Data: 2012-08-09 11:17:48
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-09 11:04, Adam Wysocki pisze:

    > Sheikh, mogę mieć prośbę, żebyś nie odpisywał na moje posty?

    Rozważę pozytywne rozpatrzenie Twojej prośby, aczkolwiek byłaby zbędna,
    gdybyś sprzedał nerkę, fiata i kupił coś najszypszego w Polsce i nie
    marudził. On też kiedyś będzie w naszym wieku. A może go nawet nie
    dożyje. W każdym razie wszyscy spotkamy się kiedyś pod postacią proszku.
    *dust in the wind*

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 6. Data: 2012-08-09 12:46:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-09 10:59, $heikh el $hah pisze:

    > To nie kupuj Kingwayayaymacarena Kinga, tylko R1000000 N13 by Kuczu.

    Cos Ci sie popierdolilo synku. Nie zryj wiecej tego gowna.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 7. Data: 2012-08-09 13:39:18
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-09 12:46, Kuczu pisze:

    > Cos Ci sie popierdolilo synku. Nie zryj wiecej tego gowna.

    Synku, to Ty sobie do swojego katechety mów, jeśli go masz i lubicie się
    zabawiać w role-playing.

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 8. Data: 2012-08-09 14:10:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-09 13:39, $heikh el $hah pisze:

    > Synku, to Ty sobie do swojego katechety mów, jeśli go masz i lubicie się
    > zabawiać w role-playing.

    Nie wizualizuj nam Tu swoich ukrytych pragnien.

    A "synku" mam prawo do Ciebie mowic bo bylem mniej wiecej w Twoim wieku
    kiedy Cie matka powila.

    Nie, nie masz podstaw aby mowic do mnie "tato".

  • 9. Data: 2012-08-09 15:48:00
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > marudził. On też kiedyś będzie w naszym wieku. A może go nawet nie dożyje.
    > W każdym razie wszyscy spotkamy się kiedyś pod postacią proszku.

    Taaa, proszek jest "najszypszy". Cokolwiek to znaczy.

    Szymon

  • 10. Data: 2012-08-09 17:41:17
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-09 15:48, Szymon Machel pisze:

    > Taaa, proszek jest "najszypszy". Cokolwiek to znaczy.

    "Aequat omnes cinis; impares nascimur, pares morimur"
    - Seneka Młodszy
    ["Wszystkich zrównuje proch; rodzimy się nierówni, równi umieramy"]

    *dust in the wind* - Kansas

    --