  • 1. Data: 2015-04-29 16:15:08
    Temat: Crusier dla nastolatka? Czy to obciach?
    Od: diablomen00 <wiktorpruchnik@_NOSPAM_onet.pl>

    Witam. Jestem nastolatkiem. Podobaja mi sie crusiery. Na razie posiadam
    Aprille Classic 50 lecz planuje kupic cos silniejszego. I teraz moje
    pytanie:
    czy jazda crusierem w mlodym wieku to obciach?
    Prosze o wyrpzumialosc.

  • 2. Data: 2015-04-29 17:44:54
    Temat: Re: Crusier dla nastolatka? Czy to obciach?
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-04-29 o 16:15, diablomen00 pisze:

    > pytanie: czy jazda crusierem w mlodym wieku to obciach?

    Nikt Ci tutaj nie odpowie. Raczej niewielu z nas jest młodych. Spytaj
    kolegów w szkole jak reagują na crusiery. To bardzo ważne żeby nie było
    obciachu. Można się wpakować, że już tego nie odkręcisz. Później się
    skończy tak że będziesz miał crusiera ale nie będziesz mógł nim jeździć.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2015-04-29 18:11:38
    Od: diablomen00 <wiktorpruchnik@_NOSPAM_onet.pl>

    Piotr Rezmer napisal

> [...]
    > obciachu. Można się wpakować, że już tego nie odkręcisz. Później się
    > skończy tak że będziesz miał crusiera ale nie będziesz mógł nim jeździć.

    No wlasnie dziadek dal mi aprille classic. Nie powiem, jest ladna, ale to
    nie typ dla mnie. Zamierzam 2 sezony na tym polatac, ale nie wiem co
    dalej. Leciec w klimaty chopperow czy moze naked. Jednak nie podoba mi
    sie ubiur "
    przecietnego chopperzysty: orzeszek za 20 zl. itp.
    wiec kieruje sie w strone nakeda. Lecz z drogiej strony wszyscy w mojej
    rodzinie maja crusiery: i tak stoje miedzy mlotem a kowadlem.

  • 4. Data: 2015-04-29 18:19:16
    Od: p...@b...pl

    W dniu środa, 29 kwietnia 2015 18:11:39 UTC+2 użytkownik diablomen00 napisał:
    Lecz z drogiej strony wszyscy w mojej
    > rodzinie maja crusiery: i tak stoje miedzy mlotem a kowadlem.

    A to stare dziady, chcą Ci spierdolić młodość. Cruiser to jest motocykl który
    wygodnie mieści opasłego ramola i dlatego uważany jest przez niego za motocykl
    idealny i wszystkim polecany. Nie daj się tej propagandzie, kurde, jeszcze masz parę
    lat fajnego jeżdżenia czymś co ma odejście, skręca i hamuje jak powinien motocykl.

    KJ

  • 5. Data: 2015-04-29 19:50:55
    Od: diablomen00 <wiktorpruchnik@_NOSPAM_onet.pl>

    p...@b...pl napisal

> [...]

    jeszcze masz parę lat fajnego jeżdżenia czymś co ma odejście, skręca i hamuje

    Moge sprzedax ta aprille i kupic:
    - Honda CBY 125
    - Yamaha YBR 125
    - jakis sport

  • 6. Data: 2015-04-29 20:09:31
    Od: diablomen00 <wiktorpruchnik@_NOSPAM_onet.pl>

    p...@b...pl napisal

> [...]

    jeszcze masz parę lat fajnego jeżdżenia czymś co ma odejście, skręca i hamuje

    Ok. Moge sprzedac ta aprille za ok 5 tys. I teraz jalie propozycje naledow
    lub sportow o poj. 125. Mnie interesuja:
    Honda cbf 125
    Yamaha ybr 125
    Yamaha tzr 125
    Honda cbr 125
    Jestem otwarty na propozycje motocykli do tych 5 tys.
    Na kombi i odobny budzet.
    Dzieki za porady.

  • 7. Data: 2015-04-30 21:26:17
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2015-04-29 o 18:11, diablomen00 pisze:
    > Jednak nie podoba mi
    > sie ubiur " przecietnego chopperzysty

    "Ubiur" jest najważniejszy. Zostań kosmonautą, oni maja fajne UBIORY

    ---
    Avast.

  • 8. Data: 2015-05-02 12:56:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-29 o 20:09, diablomen00 pisze:
> [...]
    > Yamaha ybr 125
    > Yamaha tzr 125 Honda cbr 125
    > Jestem otwarty na propozycje motocykli do tych 5 tys. Na kombi i odobny

    Weź, którego chcesz, a raczej tego, który się trafi.
    I tak długo nim nie pojeździsz przecież.

    --
    MN

  • 9. Data: 2015-05-07 19:52:50
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2015-04-30 o 21:26, N1 pisze:

    > "Ubiur" jest najważniejszy. Zostań kosmonautą, oni maja fajne UBIORY

    Nurkiem!
    Tansze i latwiej sie dostac a ciuchy tez ciekawe!
    :>

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 10. Data: 2015-05-08 09:01:00
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-29 o 18:19, p...@b...pl pisze:
    > W dniu środa, 29 kwietnia 2015 18:11:39 UTC+2 użytkownik diablomen00 napisał:
    > Lecz z drogiej strony wszyscy w mojej
    >

    > A to stare dziady, chcą Ci spierdolić młodość. Cruiser

    E, nie mieszaj młodemu w głowie. On pisał o "crusierach" a ty mu o
    jakimś "cruiserze" piszesz ;)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11).
    weFAQ&v=qvj