  • 11. Data: 2009-03-07 11:35:53
    Temat: Re: Aktualizacja E51 - utracone kontakty i dane
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > A po co, skoro wbudwane funkcje kopiują kompletny stan telefonu na kartę,
    > łącznie z listami połaczeń, wszelkimi ustawiniami itp. Wystarczy nie
    > zachowywać się jak użytkownik iPoo...

    A jak to się robi na E51 ?

  • 12. Data: 2009-03-07 12:34:12
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Waldek Godel napisal(a):

    > Ależ wdrożyła. Początkowo koszmarny PC Suite od momentu zakupu firmy Puma
    > technologies i ich Intellisync stał się całkiem niezłym programem. Jest
    > możliwość synchronizacji, backupu i eksportu danych.

    a to przyjrzę się.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 13. Data: 2009-03-07 12:39:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 7 Mar 2009 12:35:53 +0100, owp napisał(a):

    > A jak to się robi na E51 ?

    Każda nokia z symbianem od pewnego czasu ma tą funkcję. N73 i wcześniejsze
    już to miały, E71 wciąż ma. Wnoszę po tym, że E51 ma również identyczną
    funkcję zrobienie kompletnego backupu telefonu na kartę pamięci.
    Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 14. Data: 2009-03-07 13:10:43
    Od: "owp" <o...@g...pl>

> [...]
    > funkcję zrobienie kompletnego backupu telefonu na kartę pamięci.
    > Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.

    A co to ja jestem nie-Polak, żeby instukcje czytać ? ;-)
    Narzędzia->Pamięć i tam jest :)