  • 1. Data: 2009-03-05 20:58:58
    Temat: Szukam telefonu ...
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Witam!

    Szukam telefonu o takich parametrach:

    bluetooth
    nie na Symbianie, Windowsie itp.
    modem co najmniej EDGE (mile widziane HSDPA)
    obudowa klasyczna (żadne slidery)
    maksymalnie długi czas pracy na baterii
    obsługa sms
    wyświetlacz może być czarno-biały
    Polskie menu
    Dostępny w polskiej dystrybucji

    Jest coś takiego na rynku?

    Nokia zrobiła fajną wyszukiwarkę na swoje stronie. Podaje się co ma telefon
    mieć i wyszukuje, a ja poszukuje takiej wyszukiwarki czego telefon ma nie
    mieć.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-05 22:15:56
    Temat: Re: Szukam telefonu ...
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Piter pisze:
> [...]
    > mieć i wyszukuje, a ja poszukuje takiej wyszukiwarki czego telefon ma nie

    Z tą wyszukiwarką, to spróbuj może tutaj:

    http://www.gsmarena.com/search.php3

    Szadzik

  • 3. Data: 2009-03-06 10:31:35
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Piter" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Jest coś takiego na rynku?

    Może Nokia 3120 classic lub Nokia 6151?

    Pozdrawiam,

    lelek

  • 4. Data: 2009-03-06 20:55:21
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Piter wrote:
    > Witam!
    >
    > Szukam telefonu o takich parametrach:
    >
    > bluetooth
    > nie na Symbianie, Windowsie itp.

    Domyślę się, że "Nie na Symbianie" oznacza: "Nie na Symbianie s60"?

    > modem co najmniej EDGE (mile widziane HSDPA)
> [...]

    Nokia 6230i

    > Pozdrawiam

    Pozdrawiam -- Spook.

    --