  • 31. Data: 2012-05-03 15:21:15
    Temat: Re: Ale wtopiłem... aż się pochwalę
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > też uważam że nie ma się co pieprzyć, wolę w kontrolowany sposób wywiercić
    > jedną dziurę, którą sobie dobrze zabezpieczę, niż mieć pół dachu zrysowane
    > przez magnes.

    A dlaczego pół?
    Nie jesteś w stanie trafić w to samo miejsce drugi raz?
    To może po palcu.....

  • 32. Data: 2012-05-03 16:52:12
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:4fa2864c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:
    > A dlaczego pół?

    Czyżby koń założył kapelusz i już nie rozwijał prędkości zrywających
    "magnes"?

  • 33. Data: 2012-05-03 17:08:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:1...@i...dyndns.org.i
    nvalid...

    > Czyżby koń założył kapelusz i już nie rozwijał prędkości zrywających
    > "magnes"?

    A kto kiedy takie rozwijał?
    Już nie wspominając o braku obowiązku wożenia dwumetrowych batów na dachu.

  • 34. Data: 2012-05-03 17:52:08
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-03 17:08, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > A kto kiedy takie rozwijał?
    > Już nie wspominając o braku obowiązku wożenia dwumetrowych batów na dachu.

    mi po przekroczeniu 260 zrywa :(

  • 35. Data: 2012-05-03 20:01:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Albercik,

    Thursday, May 3, 2012, 3:19:10 PM, you wrote:

    [...]

    > też uważam że nie ma się co pieprzyć, wolę w kontrolowany sposób
    > wywiercić jedną dziurę, którą sobie dobrze zabezpieczę, niż mieć pół
    > dachu zrysowane przez magnes.

    Dlaczego chcesz mieć zrysowane? Przyklejasz cienką folię przeźroczystą
    i na to stawiasz antenę magnetyczną. Widziałeś zabezpieczenia nadkoli
    w Yariskach?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2012-05-03 20:02:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    Thursday, May 3, 2012, 5:52:08 PM, you wrote:

    > mi po przekroczeniu 260 zrywa :(

    Ale jaką? Chyba taką dwumetrową?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2012-05-03 20:20:36
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Ale jaką? Chyba taką dwumetrową?

    W 535d kaganiec przesunięty z 250 na 270. Antena President
    Missouri 70cm na pokrywie bagażnika. Antena Pirat trzymała
    się zawsze dzielnie, dopóki się nie zepsuła. Poza tym
    wydaje mi się, że Pirat dawał większe zakłócenia niż
    Missouri.

    Ostatnio o 5 rano zjeżdżam z wiaduktu na Głogowskiej.
    Sucho, błękitne niebo i pustki na drodze. Stali i tak
    dali mi 300 i 6 pkt za 81/50.

    Trudno. Miałem 0 mam 6. CB nie pomogło.

  • 38. Data: 2012-05-03 20:35:11
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-02 22:22, DoQ wrote:

    > Na grupie gsm dowiedziałem się, że przedmioty codziennego użytku warto
    > oklejać folią. Może to jest metoda??

    A na pręgierzu, to że nawet opakowania od tych rzeczy tylko w folię
    bąbelkową;)

    Shrek.

  • 39. Data: 2012-05-03 23:10:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    nvalid...

    > mi po przekroczeniu 260 zrywa :(

    A ja z takimi prędkościami to się poruszam, jak na wakacje samolotem
    latam....

  • 40. Data: 2012-05-03 23:20:32
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-05-03 17:52, megrims pisze:
    > mi po przekroczeniu 260 zrywa :(
    To już nawet nie problem oderwania magnesu od auta, ale ponad pewną
    prędkość jest problem z większością długich anten - są na tyle
    wygięte/pochylone, że swr, kierunkowość i wszystko tak się rozjeżdża, że
    całkiem tracą parametry, łączność ginie prawie zaraz.
    Helikalne nie wyginają się, ale za to przy wysokich prędkościach wyją
    szumią i gwiżdżą.
    Nie wygina się też (zbyt mocno) fajnie gruby pręt w sirio turbo 5000
    (czy jak ona się nazywa, 2m, ale pręt gruby bardzo), ale znów to jest
    taki pantograf, że po pierwsze wszystkie drzewa moje, a po drugie cały
    dach wygina (od oporu powietrza, a juz nie wspomnę o oporze wiaduktów i
    gałęzi)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173