  • 1. Data: 2009-08-20 08:23:22
    Temat: Alpy
    Od: " mixokret" <m...@N...gazeta.pl>

    Czołem
    Mam raptem 7-8 dni czasu i chciałbym się wybrać w Alpy na moto.
    Interesuje mnie średnia cena noclegów w Austrii, Szwajcarii i Włoszech.
    Z racji niewielkiej ilości czasu raczej preferuje tanie pensjonaty [ chce się
    po prostu dobrze wyspać - bez walczenia z zimnem pod namiotem i dalej w
    drogę ].
    Niestety jadę sam więc koszt pokoju w całości obciąży mój budżet.
    Zasugerowano mi że 1-dynkę moge średnio wynająć za 40 Euro.
    Czy ta cena jest realna??
    Może ktoś mógłby się podzielić najświeższymi danymi, najlepiej z tego sezonu?
    Czy nie ma problemu z noclegiem na 1 noc?
    Sprawa jest pilna bo w sobotę wyjeżdżam.
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie informację.
    mixokret

  • 2. Data: 2009-08-20 08:47:06
    Temat: Re: Alpy
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik " mixokret" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Zasugerowano mi że 1-dynkę moge średnio wynająć za 40 Euro.
    > Czy ta cena jest realna??

    Jak najbardziej. Może się udać nawet taniej.

    > Czy nie ma problemu z noclegiem na 1 noc?

    Jeżeli miejsca w ogóle są, to nie ma problemu z jedną nocą.
    Niestety to czy miejsca są, okazuje się zwykle na miejscu. Bo wystarczy
    jakiś lokalny jarmark itp. i robi się kicha.
    Miejsce znajdziesz dużo łatwiej w dzień powszedni, niż w weekend, kiedy to
    Niemcy i Austriacy jeżdżą z rowerami po całych alpach.

    > Sprawa jest pilna bo w sobotę wyjeżdżam.

    No to tylko pogratulować.
    Ja wróciłem w zeszły czwartek. Było miodzio :).

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-08-20 11:37:46
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

> [...]
    > się
    > po prostu dobrze wyspać - bez walczenia z zimnem pod namiotem i dalej w

    To weź ciepły śpiwór. :-) Mysmy objechali alpy z noclegami pod namiatoami,
    fajnie sie tak podróżuje, bo na koniec dnia jak nam juz sie nie chciało
    jechac wbijaliśmy w tom-toma "camping" i waliliśmy na najbliższy. Nie musisz
    wtedy dotrzec do konkretnego miejsca, jest luzik.

    b.

  • 4. Data: 2009-08-20 18:42:22
    Od: " mixokret" <m...@g...pl>

    Mystik, Budyń dzięki za info.
    Faktycznie chyba na wszelki wypadek wezmę śpiwór i namiocik.
    A jakieś ciekawe miejsca szczególnie polecacie?
    Zdaję sobie sprawę że to temat rzeka więc może zapytam inaczej; co na Was
    zrobiło szczególne wrażenie?
    Mój plan w zasadzie jest prosty - nie ma go ;-)
    Jedyne miejsce gdzie chciałbym dotrzeć to Przełęcz Stelvio.
    Co do dalszych tematów szukam inspiracji i liczę też na Was :-)
    Pozdro!
    mixokret

  • 5. Data: 2009-08-20 18:52:21
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik " mixokret" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mystik, Budyń dzięki za info.
    > Faktycznie chyba na wszelki wypadek wezmę śpiwór i namiocik.
    > A jakieś ciekawe miejsca szczególnie polecacie?

    bierzesz gps i mape. Dojezdzasz do alp wszystko jedno gdzie. Wyszukujesz
    najbardziej krete drogi w okolicy. Napierasz :-) Mysmy zahaczyli o zell am
    see, bishofschofen, grossglockner i przez przypadek nieco wyjechalismy na
    włoską strone, chyba cortina d'ampezzo.

    b.

  • 6. Data: 2009-08-20 18:58:58
    Od: " mixokret" <m...@g...pl>

    Jako rzekłeś tako uczynię.
    O Cortinę też zahaczę.

  • 7. Data: 2009-08-20 21:15:26
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik " mixokret" <m...@g...pl> napisał

    > Jako rzekłeś tako uczynię.
    > O Cortinę też zahaczę.

    Odwiedz Szwajcarie. Tamtejsze przelecze sa najpiekniejsze.
    W Austrii zawsze pada deszcz :( Dobrym punktem wypadowym w Szwajcarii
    jest Chur. Masz w zasiegu pare przeleczy i niesamowita droge do Arosy.
    Wjechac do Szwajcarii warto przez Schaffhausen - tem jest niezwykly
    wodospad, naprawde warto go zobaczyc. Furka, Albula (przelecze) nie maja sobie
    rownych, Gothard...ech. Potem mozna smignac przez Sw. Bernarda do Włoch.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2009-08-20 21:31:38
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    P.S.
    Camping W Chur jest nad samym Renem w dzielnicy przemyslowej - przy
    autostradzie. Jest fajny.
    Dobrym punktem wypadowym jest tez Visp. Można stamtad wybrać się do
    hydroelektrowni Dixence kolo Sion - sa piekne winkielki i w druga
    strone, na Furke i Oberalppass. Zreszta - Cala Szwajcaria to raj dla
    motocyklistow.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2009-08-20 21:57:21
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    .

    Bardzo polecam http://www.grossglocknerstrasse.eu/ oraz jeziorko Garda :)

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 10. Data: 2009-08-21 06:05:15
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

> [...]

    > see, bishofschofen, grossglockner i przez przypadek nieco wyjechalismy na

    Nic dodać nic ująć. No może jeszcze Gerlos i wodospady przy Krimml.
    Z niemotocyklowych atrakcji: muzeum svarowskiego, wjazd (kolejkami) na
    lodowiec przy Kaprun, kopalnia soli od strony Salzburga, ale po niemieckiej
    stronie.

    Gdzie wjedziesz będzie pięknie i fajne winkle.
    Jakbyś miał 2 tygodnie, to też byś jeździł, jeździł i był zadowolony.

    Hinek: ciekawe te uwagi o szwajcarii. Tylko żarówki trzeba zabrać i drugie
    okulary :).

    pozdr.
    Mystik