  • 1. Data: 2009-08-19 19:57:04
    Temat: rejestracja upadku w komputerze
    Od: Kor <...@...kk>

    Witajcie
    Słyszałem że przy kupnie sprzęta wizyta w stacji diagnostycznej może
    wykryć przeciążenia/przechylenia towarzyszące upadkom. W przykładzie
    była mowa o dwuletnich yamahach. Prawda to?

    pozdro
    K.

  • 2. Data: 2009-08-19 20:10:44
    Temat: Re: rejestracja upadku w komputerze
    Od: "Alti" <t...@m...adresu>

    Użytkownik "Kor" <...@...kk> napisał w wiadomości
    > Witajcie
    > Słyszałem że przy kupnie sprzęta wizyta w stacji diagnostycznej może
    > wykryć przeciążenia/przechylenia towarzyszące upadkom. W przykładzie była
    > mowa o dwuletnich yamahach. Prawda to?

    Absolutna bzdura. Takie moto musiałoby być wyposażone w akcelerometr
    połączony z kompaem. ZTCW nic seryjnego tego nie ma.

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-08-19 20:17:27
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-19 22:10:44 +0200, "Alti" <t...@m...adresu> said:

    > Absolutna bzdura. Takie moto musiałoby być wyposażone w akcelerometr
    > połączony z kompaem. ZTCW nic seryjnego tego nie ma.

    Coś mi się obija po łbie, że któreś z nowszych sprzętów mają taki
    czujnik, celem odcięcia zapłonu. Tylko za cholerę nie mogę sobie
    przypomnieć w czym to było. Taki akcelerometr to tak naprawdę groszowa
    sprawa, ile to może kosztować w produkcji seryjnej, ze 3 dolary?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-08-19 20:20:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    de Fresz pisze:

    > Coś mi się obija po łbie, że któreś z nowszych sprzętów mają taki
    > czujnik, celem odcięcia zapłonu.

    Yamaha R1 RN19 ma.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2009-08-19 20:25:35
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 19 Aug 2009 22:20:43 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Yamaha R1 RN19 ma.

    FJR też, ale mozna to skasować.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 6. Data: 2009-08-19 20:26:11
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    de Fresz wrote:

> [...]
    > przypomnieć w czym to było. Taki akcelerometr to tak naprawdę groszowa
    > sprawa, ile to może kosztować w produkcji seryjnej, ze 3 dolary?

    Tylko nawet jesli komputer pamieta blad z tego czujnika, to o czym to
    moze swiadczyc? Ze sie komus drynda na stacji wypierniczyla?
    K.14.

  • 7. Data: 2009-08-19 20:28:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Alti pisze:

    > Absolutna bzdura. Takie moto musiałoby być wyposażone w akcelerometr
    > połączony z kompaem. ZTCW nic seryjnego tego nie ma.

    WMW - wiesz co to za skrot ? :)

  • 8. Data: 2009-08-19 21:03:36
    Od: Kor <...@...kk>

    Kuczu pisze:

    > WMW - wiesz co to za skrot ? :)

    Wydział Medycyny Weterynaryjnej?

    pzdr.
    K.

  • 9. Data: 2009-08-19 21:14:24
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-19 22:26:11 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

    > Tylko nawet jesli komputer pamieta blad z tego czujnika, to o czym to
    > moze swiadczyc? Ze sie komus drynda na stacji wypierniczyla?

    Dokładnie. Taki czujnik musiałby mierzyć nie tylko "czy", ale i "jak
    mocno jebło". Z czysto technicznego punktu widzenia, nie ma to raczej
    uzasadnienia (no bo po co?), a tak dla dobra kupujących używane
    sprzęty? Ich producenci mają gdzieś, bo to nie od nich dostają kasę, a
    w koncu podniosłoby to koszty z 3 dolców do pewnie z 10.

  • 10. Data: 2009-08-19 21:21:04
    Od: Michał Rola <a...@i...pl>

    Mają. W moim FZ6 ( '04) był zapis w komputerze o upadku (co się
    zgadzało). W Mitsuiu sprawdzali.