  • 1. Data: 2009-08-20 07:41:07
    Temat: wymuszenie komendanta
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    <<http://www.tvn24.pl/-1,1615459,0,1,zginal-w-zderze
    niu-z-radiowozem-
    rodzina-szuka-winnych,wiadomosc.html>>

    "35-letni Piotr Adamowicz zginął 24 lipca w rodzinnej Warce. W jego
    motor uderzył nieoznakowany radiowóz, który prawdopodobnie wymusił
    pierwszeństwo. Jechał nim komendant miejscowej policji. Rodzina
    zmarłego motocyklisty podejrzewa, że policjant był pijany i że koledzy
    po fachu go ochraniają. Komendant zapewnia, że feralnego dnia nie pił
    alkoholu. "

    Motocyklista osierocił dwoje dzieci.

    --
    wiadro

  • 2. Data: 2009-08-20 09:07:23
    Temat: Re: wymuszenie komendanta
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Aug 20, 8:41 am, WIADRO <w...@g...com> wrote:
> [...]
    > zmarłego motocyklisty podejrzewa, że policjant był pijany i że koledzy
    > po fachu go ochraniają. Komendant zapewnia, że feralnego dnia nie pił

    fiu fiu, pewnie lecial czysta

  • 3. Data: 2009-08-20 09:59:45
    Od: n...@s...com

    On Thu, 20 Aug 2009 00:41:07 -0700 (PDT), WIADRO <w...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >zmarłego motocyklisty podejrzewa, że policjant był pijany i że koledzy
    >po fachu go ochraniają. Komendant zapewnia, że feralnego dnia nie pił

    Tego Chochle czy Warzeche zatrudnili w tvn24 chyba, albo pisze im
    teksty na boku.
    Bo z tekstu gowno wiadomo, ale napisany w takim tonie zeby byla afera.
    Jak to w szmatlawcach.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2009-08-20 11:49:14
    Od: "Świstak" <a...@j...com.pl>

    >Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    vbm.googlegroups.com...
> [...]
    >zmarłego motocyklisty podejrzewa, że policjant był pijany i że koledzy
    >po fachu go ochraniają. Komendant zapewnia, że feralnego dnia nie pił

    Prawda leży pewnie gdzieś pośrodku. Motocykl uderzył w skręcający w lewo,
    nieoznakowany radiowóz.Podobno kierowca był kilkakrotnie badany na
    okoliczność gorzały. Śledztwo prowadzi jakaś odległa prokuratura, jak to we
    zwyczaju, gdy sprawa dotyczy wyższego rangą policjanta.

    --
    Świstak
    Ural

  • 5. Data: 2009-08-20 18:05:52
    Od: zifratom k <z...@g...com>

    On 20 Sie, 09:41, WIADRO <w...@g...com> wrote:
> [...]
    > zmarłego motocyklisty podejrzewa, że policjant był pijany i że koledzy
    > po fachu go ochraniają. Komendant zapewnia, że feralnego dnia nie pił

    Siema!

    Z tego co mi wiadomo kierowca motonga nie posiadał prawka :/ Tak więc
    i tak wina motocyklisty.

    pozdr

  • 6. Data: 2009-08-20 19:36:13
    Od: Arni <a...@N...spam>

    zifratom k pisze:

    > Z tego co mi wiadomo kierowca motonga nie posiadał prawka :/ Tak więc
    > i tak wina motocyklisty.

    na podstawie paragrafu nr.. ?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2009-08-21 06:02:39
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"zifratom k"
    Z tego co mi wiadomo kierowca motonga nie posiadał prawka :/ Tak więc i tak
    wina motocyklisty.

    Oczywista, widzac motocykliste mozna smialo wymuszac bo pewnie jedzie bez
    prawka...
    Kolego ochłoń...
    Co do wypadkow spowodowanych przez policjantów (zwlaszcza tych na wysokich
    stanowiskach) to niestety za dlugo zyje zeby wierzyc w ich sumienne
    rozstrzygniecie przez kolegow po fachu. Rowniez co do pomiaru alkomatem -
    zapewne i ta grupa zawodowa ma swoje tricki ktore pomagaja w pewnych
    sytuacjach...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 8. Data: 2009-08-21 06:04:27
    Od: n...@s...com

    On Thu, 20 Aug 2009 21:36:13 +0200, Arni <a...@N...spam> wrote:

    >na podstawie paragrafu nr.. ?

    22

    pozdr
    newrom

  • 9. Data: 2009-08-21 06:11:20
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości

    > na podstawie paragrafu nr.. ?

    Myślisz, że w sądzie nie będzie to miało znaczenia?

    A uważasz, że każdy może jeździć czym chce bez uprawnień po ulicach?

    pozdr.
    Mystik

  • 10. Data: 2009-08-21 06:30:59
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Mystik pisze:
    > Cześć
    >
    > Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości

    > Myślisz, że w sądzie nie będzie to miało znaczenia?
    >
    > A uważasz, że każdy może jeździć czym chce bez uprawnień po ulicach?

    oczywiscie bedzie miało ale nie przesądza od razu o winie. To tak jakbys
    wpadł do niezabezpieczonego wykopu na chodniku i od razu była by Twoja
    wina bo wczesniej wypiłes jedno piwo. I dziurotwórca jest rozgrzeszony.
    Nie ma takiego paragrafu ktory by mówił: jazda bez uprawnien odbiera
    wszelkie uprawnienia w sądzie i automatycznie przypisuje cała wine
    takiemu kierowcy