  • 1. Data: 2009-08-20 12:43:46
    Temat: elsa dla motocykli?
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Witam
    Czy istnieją takie programy jak w temacie opisujące motocykle?

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2009-08-20 12:54:38
    Temat: Re: elsa dla motocykli?
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Aug 20, 1:43 pm, Marek B <r...@n...net.pl> wrote:
    > Witam
    > Czy istnieją takie programy jak w temacie opisujące motocykle?

> [...]

    co to elsa?

  • 3. Data: 2009-08-20 13:03:21
    Od: falco <m...@w...pl>

    f...@g...com pisze:

    > co to elsa?

    Siema,

    Koledze (chyba) chodziło o Etkę... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 4. Data: 2009-08-20 13:05:57
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    co to elsa?

    Firma produkująca karty graficzne swego czasu bardzo popularne w
    rozwiązaniach CAD/CAM :)
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 5. Data: 2009-08-20 13:09:35
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Czy istnieją takie programy jak w temacie opisujące motocykle?

    Wnioskując ze stopki jeździsz Hondą, poszukuj więc czegoś co zwie się
    Electronic Part Catalog.
    Najnowsze jakie udało mi się dostać to v 12.00
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 6. Data: 2009-08-20 13:10:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    f...@g...com pisze:

    > co to elsa?

    Gdy bylem malym chlopcem to w TV byl serial o lwicy Elsie. Jak ja wtedy
    plakalem...

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2009-08-20 13:25:19
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    WOJO pisze:
    > co to elsa?
    >
    > Firma produkująca karty graficzne swego czasu bardzo popularne w
    > rozwiązaniach CAD/CAM :)

    Do Goldwinga by spasowała, rocznik trzeba tylko sprawdzić ;)
    W nowszych rocznikach podobno dwumonitorowa.

  • 8. Data: 2009-08-20 13:37:17
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    WOJO pisze:
    > Czy istnieją takie programy jak w temacie opisujące motocykle?
    >
    > Wnioskując ze stopki jeździsz Hondą, poszukuj więc czegoś co zwie się
    > Electronic Part Catalog.
    > Najnowsze jakie udało mi się dostać to v 12.00

    nie jest mi to potrzebne do mojej "hądy" tylko do innych modeli bo
    "hądy" się nie psują ;-)
    ku ścisłości elsa to program z opisem mechaniki i elektryki i
    wszystkiego innego jak: nastawy, wartości, przerwy, momenty, napięcia
    ..., dosłownie wszystko co potrzebne do diagnozy i naprawy ale samochodu
    niestety.
    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 9. Data: 2009-08-20 13:44:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Marek B pisze:

> [...]
    > wszystkiego innego jak: nastawy, wartości, przerwy, momenty, napięcia
    > ..., dosłownie wszystko co potrzebne do diagnozy i naprawy ale samochodu

    Haslo-klucz: Motodata

  • 10. Data: 2009-08-21 06:29:38
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Kuczu"
    Gdy bylem malym chlopcem to w TV byl serial o lwicy Elsie. Jak ja wtedy
    plakalem...

    Elza sie nazywala ta lwica z buszu.
    Ja wzruszalem sie na Małej Syrence

    --