  • 1. Data: 2009-08-19 22:42:01
    Temat: Wizyta w Domu Dziecka - 13 wrzesnia, Warszawa
    Od: garbatymarcin <g...@U...pl>

    Witajcie,

    Jakis czas temu falco na moja prosbe wrzucil ogloszenie na grupe
    dotyczace wrzesniowej wizyty w Domu Dziecka w Konstancinie pod Warszawa.

    Jako ze mam juz swobodny dostep do sieci to precyzuje co nastepuje ;)

    Wzorujac sie na wizytach w Osrodku dla dzieci w Laskach, organizowanych
    przez Tomka Wozniakowskiego, zapraszam grupowiczow na wizyte w Domu
    Dziecka w Konstancinie. Rzecz odbedzie sie 13 wrzesnia, aby nie
    przedluzac zapraszam po szczegoly na www.motocyklisci-dzieciom.pl

    Byloby milo spotkac te sama ekipe co w Laskach :)

    Zapraszam.
    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin