  • 1. Data: 2009-03-22 13:45:49
    Temat: Altium - edycja split plane'a
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    Witam ,

    Mam na jednaj warstwie kilka split plane'ów (zasilania). Robię je za pomocą
    Place => Line , tworząc dość pokitrany wielokąt. Do tego miejsca jest OK.
    Ale , jeżeli chcę go trochę przesunąć (ten wielokąt) , czyli zaznaczyć wszystkie
    jego segmenty , pojawia się problem. Muszę robić segment po segmencie SHIFT+Click.
    Jest to po prostu upierdliwe. Jak bezboleśnie zaznaczyć cały wielokąt ??

    Pozdrawiam ,

    MH