  • 1. Data: 2009-03-23 05:54:13
    Temat: Li-Ion 3.7V 180mAh, gdzie???
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    szukam aku. do odtwarzacza MP4;
    oryginalne oznaczenie -- PTI Li-Ion 3.7V 180mAh GA29;
    wymiary ok. 33x19x4mm

    http://forum.mp3store.pl/uploads/1237765135/gallery_
    20570_276_482307.jpg

    gdzie to kupić w miarę szybko w rozsądnej cenie?
    w batimexie znalazłem coś podobnego, ale dostawa ... 6 tygodni :(

    --
    pzdr.
    JR

  • 2. Data: 2009-03-23 06:06:44
    Temat: Re: Li-Ion 3.7V 180mAh, gdzie???
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Mar 2009 06:54:13 +0100, JR wrote:
> [...]
    >
    >http://forum.mp3store.pl/uploads/1237765135/gallery
    _20570_276_482307.jpg

    >gdzie to kupić w miarę szybko w rozsądnej cenie?

    Chyba nigdzie.

    Moze tu jakas probke dostaniesz
    http://www.bkbattery.com/

    J.

  • 3. Data: 2009-03-23 06:16:40
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    JR wrote:
    > http://forum.mp3store.pl/uploads/1237765135/gallery_
    20570_276_482307.jpg

    > gdzie to kupić w miarę szybko w rozsądnej cenie?

    Najprosciej i pewnie najtaniej bedzie kupic chinski, tandetny odtwarzacz
    typu "MP4" (jak ja nie lubie tego okreslenia...).

    k,

  • 4. Data: 2009-03-23 06:30:43
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "KILu" :
    20570_276_482307.jpg

    > Najprosciej i pewnie najtaniej bedzie kupic chinski, tandetny odtwarzacz
    > typu "MP4" (jak ja nie lubie tego okreslenia...).

    czyli ten MP4 ze zdjęcia do ... kosza ;)
    takie aku chyba jeszcze w słuchawkach bluetooth siedzą,
    ale nie wiem czy to tańsza alternatywa?
    gdy wrzucę w googla:
    042030SP 3.7V 180mAh .. 350mAh
    to trochę krzaków odnajduje z aukcjami po kilkanaście juanów;
    trochę tych odtwarzaczy jest na rynku PL, więc aku powinno być
    bardziej popularne; hmm ... ew. zostaje batimex

    --
    pzdr.
    JR

  • 5. Data: 2009-03-23 08:46:57
    Od: "marian" <m...@p...neostrada.pl>

> [...]
    >
    > gdzie to kupić w miarę szybko w rozsądnej cenie?
    > w batimexie znalazłem coś podobnego, ale dostawa ... 6 tygodni :(

    Poszukaj w sklepach modelarskich.
    Ja kupiłem taki chyba w modele sklep
    aku pack 7.2 V są tam 2 takie ACCU
    Przelutujesz elektronikę i jest OK
    tylko z ACCU wychodą styki aluminiowe
    musisz mieć specialny płyn aby to polutować
    cyną - jest na aledrogo

  • 6. Data: 2009-03-23 18:54:34
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    JR wrote:
    > czyli ten MP4 ze zdjęcia do ... kosza ;)

    Kup jakis uszkodzony (najlepiej firmowy - jest spora szansa, ze aku bedzie
    duzo lepszy), albo zapoluj na eBay'u. Nawet przy obecnym kursie czasem sie
    oplaca - szczegolnie jesli sa to licytacje, za grosze mozesz upolowac
    sprzet z duza pamiecia (choc nie wiem, czy wciaz nie sa popularne
    przekrety zwiazane z zawyzaniem pojemnosci - rok temu sam na nie pare razy
    trafilem, tyle, ze zdawalem sobie sprawe z tego, co kupuje i wiedzialem,
    ze sprzedawca bez gadania zwroci polowe wplaconej kwoty).

    Swoja droga jestes pewien, ze to aku padl? W tym sprzecie czasem cos sie
    dzieje z ukladem sprawdzajacym stan baterii.

    k,

  • 7. Data: 2009-03-23 19:08:31
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    marian wrote:
    > Ja kupiłem taki chyba w modele sklep
    > aku pack 7.2 V są tam 2 takie ACCU

    Swoja droga orientujesz sie jak to szybko naladowac? W moje rece wpadl
    mikrohelikopter z uszkodzona ladowarka, siedzi w nim bateria 2x3,6V,
    zlozona z dwoch ogniw identycznych jak u autora watku. Podobno da sie to
    naladowac w kwadrans.

    k,

  • 8. Data: 2009-03-24 01:04:22
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "KILu" :

> [...]
    >
    > Swoja droga jestes pewien, ze to aku padl? W tym sprzecie czasem cos sie
    > dzieje z ukladem sprawdzajacym stan baterii.

    czas pracy malał płynnie od ok. 4h grania gdy MP4 był nowy (2007)
    do dziś 40..50 min. bezpośrednio po naładowaniu;
    odtwarzacz jest o tyle ciekawy, że ma oryginalny firmware, który cichaczem,
    bonusowo ma zaimplementowaną obsługę APE (producent i sprzedawca
    się do tego nie przyznał ;) i naprawdę nieźle gra
    (oczywiście na jakichś lepszych słuchawkach typu CAL! czy HD555);

    widzę, że problemem są stosunkowo małe wymiary aku -
    - znalazłem coś takiego:
    http://allegro.pl/item587918576_bateria_ipod_nano_40
    0mah_3_7v_li_ion.html
    ale jest 5mm za długi :(
    podobnie jest na stronie http://modele.sklep.pl ... wszystko ... za duże

    w batimexie za ok. 10PLN + przesyłka
    http://www.batimex.pl/towar.asp?idtowaru=2235&menu=3
    58
    deklarują się dostarczyć aku za 2 miesiące -- o właśnie zauważyłem,
    że podstawili moje zdjęcie na swoją stronę :)))

    --
    pzdr.
    JR

  • 9. Data: 2009-03-24 01:40:30
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "KILu" :

> [...]
    > mikrohelikopter z uszkodzona ladowarka, siedzi w nim bateria 2x3,6V,
    > zlozona z dwoch ogniw identycznych jak u autora watku. Podobno da sie to

    dla Li-Ion ograniczeniem procesu ładowania jest osiągnięcie napięcia
    4.1..4.2V na ogniwo, więc w najprostszym przypadku ładowarką może
    być stabilizator napięcia (np. LM317) z ustawionym Ureg=2*(4.1..4.2)V;
    prąd ładowania jest wtedy ograniczony rezystancją wewnętrzną ogniwa
    lub wydajnością ładowarki/zasilacza;
    napięcie 4.2V/ogniwo jest bardzo krytyczne -- przekroczenie go może
    skończyć się spektakularnym fajerwerkiem...

    --
    pzdr.
    JR

  • 10. Data: 2009-03-24 05:53:21
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    JR wrote:
    > odtwarzacz jest o tyle ciekawy, że ma oryginalny firmware, który
    > cichaczem, bonusowo ma zaimplementowaną obsługę APE (producent i
    > sprzedawca
    > się do tego nie przyznał ;) i naprawdę nieźle gra

    Hmm, to co to za cudo? :) Jak dotad kazdy Chinczyk, jaki slyszalem gral co
    najwyzej mocno przecietnie (a to i tak naciagana ocena), przynajmniej w
    porownaniu do lepszych modeli iAudio.

    k,