  • 1. Data: 2021-03-14 09:59:35
    Temat: udostepnianie internetu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Na telefonie z Androidem wlaczam hotspot wifi,
    podlaczam do sieci komputer z windows 10 ...
    i co chwila mnie rozlacza z lokalnej sieci wifi.

    Spotkaliscie sie z czyms takim?

    Windows oczywiscie ani slowa nie powie, co mu sie nie podoba, i gdzie
    szukac winy.

    Komputer, windows, telefon, operator, sasiedzi ?

    J.

  • 2. Data: 2021-03-14 10:48:41
    Temat: Re: udostepnianie internetu
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2021-03-14 o 09:59, J.F. pisze:

    Windows oczywiscie ani slowa nie powie, co mu sie nie podoba, i gdzie
    szukac winy.

    Komputer, windows, telefon, operator, sasiedzi ?

    > J.

    Może na telefonie masz włączone, po jakim czasie ma się wyłączyć hotspot?

    olo

  • 3. Data: 2021-03-14 11:59:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Może na telefonie masz włączone, po jakim czasie ma się wyłączyć
    >hotspot?

    Nie, a czasy sa bardzo zmienne - od minuty.

    Na innym telefonie tego nie mam - czyli jednak telefon lub cos w
    konfiguracji.

    J.

  • 4. Data: 2021-03-14 14:02:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:604dd07c$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    user J.F. pisze tak:

    > Na telefonie z Androidem wlaczam hotspot wifi,
    > podlaczam do sieci komputer z windows 10 ...
    > i co chwila mnie rozlacza z lokalnej sieci wifi.
    >
    > Spotkaliscie sie z czyms takim?

    Windows 10 to nawet do routera z wifi nie umie się podłączyć trwale.

    > Windows oczywiscie ani slowa nie powie, co mu sie nie podoba, i
    > gdzie szukac winy.

    no jakby miał donieść na samego siebie :)

    zmień na w8.1 i spokojny sen.

    --
    Piter

    Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
    za karę dostali Windows 10

  • 5. Data: 2021-03-14 21:42:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    user J.F. pisze tak:

    >Windows 10 to nawet do routera z wifi nie umie się podłączyć trwale.

    Mam jakies takie wrazenie, ale ... moze to wina moich routerow
    (tp-link).
    Bo z innymi jakos dziala trwalej.

    No i ten inny telefon - z nim nie zerwal ...

    >no jakby miał donieść na samego siebie :)
    >zmień na w8.1 i spokojny sen.

    Nie mam 8.1 .. i juz raczej male szanse na zakup :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-03-14 23:33:44
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-14 o 11:59, J.F. pisze:

    > Nie, a czasy sa bardzo zmienne - od minuty.
    >
    > Na innym telefonie tego nie mam - czyli jednak telefon lub cos w
    > konfiguracji.

    Oszczędzacz energii w telefonie wyłącza ci wifi.
    Wyłącz oszczędzacze lub głaskaj ekran aby myślał że coś
    na nim robisz.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2021-03-15 11:17:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Oszczędzacz energii w telefonie wyłącza ci wifi.
    >Wyłącz oszczędzacze lub głaskaj ekran aby myślał że coś
    >na nim robisz.

    Musze sprawdzic, ale czasy byly rozne.
    No i telefon podlaczony do ladowania.

    J.

  • 8. Data: 2021-03-15 18:45:45
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-15 o 11:17, J.F. pisze:

    > Musze sprawdzic, ale czasy byly rozne.
    > No i telefon podlaczony do ladowania.

    W czasie ładowania nie sprawdzałem ale procedury (tutaj oszczędzania)
    działają raczej nie sprawdzając czy się akurat ładuje.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2021-03-18 03:31:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@1...0.0.1

    > Windows 10 to nawet do routera z wifi nie umie się podłączyć trwale.

    Zdecydowanie zaprzeczam -- od kilkunastu lat łączę się laptopami
    spod Win via WiFi bezproblemowo, w tym od kilku lat spod W10. Za
    sobą mam smartfony: Samsunga, Monstera, Overmaxa, Asusa, Redmi
    oraz cztery APki: trzy TPLinki i jeden Tendy. Czasami łączyłem
    się z też innymi sieciami, w tym przez ~rok z jakimiś osiedlowymi,
    których nie znałem i bezpośrednio łączyłem się z hybrydą TPlinka.

    Za każdym razem ZERO problemów na 2.4 GHz; na 5 GHz nie potrafię
    połączyć się, choć i niektóre telefony to miały, i dwa laptopy...

    Ogólnie łączność bezprzewodową uznaję za pewniejszą niż przewodową.

    Jedynym problemem jest F-S startujący z hibernacji czy uśpienia -- czasami
    (nie wiem, od czego to zależy) po takim przebudzeniu nie łapie automagicznie,
    ale po ręcznym połączenieu, jest OK...

    Przeskakiwanie z sieci do sieci też jest bezproblemowe, ale niestety
    niekoniecznie notowałem efekt znany z GSM, gdzie takie przechodzenie
    jest realizowane na zakładkę, to znaczy przez jakiś czas łączność
    jest realizowana dwoma kanałami, dzięki czemu nie ma zerwania nawet
    na chwilę...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 10. Data: 2021-03-18 11:01:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s2ue1q$81i$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Ogólnie łączność bezprzewodową uznaję za pewniejszą niż przewodową.

    o kurczę :)

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego