  • 1. Data: 2022-03-28 15:49:27
    Temat: Android -> sterowanie PC
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam jakąś apkę na Andka, którą mogę obudzić komputer (WakeOnLan) i m.in.
    zahibernować.

    Ale szukam jakiejś, którą dodatkowo mogę np. zobaczyć zrzut ekranu oraz zabić
    aplikację (przez Menedżera).

    Coś możecie polecić?

  • 2. Data: 2022-03-28 16:28:27
    Temat: Re: Android -> sterowanie PC
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2022 15:49:27 +0200, r...@k...pl napisał(a):

> [...]
    > zahibernować.
    >
    > Ale szukam jakiejś, którą dodatkowo mogę np. zobaczyć zrzut ekranu oraz zabić

    Idź na całość: RD Client albo jakikolwiek inny klient RDP.
    Tylko pytanie: jaki OS na hoście?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam