  • 1. Data: 2022-03-25 09:25:03
    Temat: Porysowane plyty
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Płyty DVD z nagraniami z rejestratora CCTV (mp3 po ok. 40 minut) źle się odtwarzają,
    zatrzymują odtwarzanie po kilku sekundach nawet
    z zawieszeniem programu/systemu (VLC Player + Windows).
    Płyty nagrane 2 lata temu.
    Ponoć porysowane jeśli się przyjrzeć (nie miałem w ręku, generalnie użytek biurowy).
    Czym najlepiej spróbować zgrać nagrania na inny nośnik?

    BTW iść programowo, czy hardwarowo ewentualne polerowanie (jakby co zlecenie do
    profesjonalnego labu, ale to by bardzo długo
    trwało)?
    (zdalnie pomagam)

  • 2. Data: 2022-03-25 18:28:20
    Temat: Re: Porysowane plyty
    Od: ptoki <s...@g...com>

    piątek, 25 marca 2022 o 03:25:07 UTC-5 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    >
    > BTW iść programowo, czy hardwarowo ewentualne polerowanie (jakby co zlecenie do
    profesjonalnego labu, ale to by bardzo długo

    Najpierw sprawdz czy rysy sa na przezroczystej czesci czy na tej zadrukowanej.
    Czesto mazaki ktorymi sie opisuje plyty po latach przesiakaja i niszcza zapis.
    Podobnie jak dlugopis ale on robi to natychmiast.

    Kiedys nieco pomagalo uzycie napedu dvd zamiast cd bo one mialy jakims cudem lepsza
    korekcje bledow.
    Teraz mozna sprobowac jakiego upartego programu do kopiowania plyt. Ale nie wiem
    ktory najlepszy.

    Co do polerowania to albo reczna metoda jakims drobnym srodkiem polerskim (mleczka do
    lakierow samochodych z serii ultracut i potem fine cut.
    Albo jakis gotowy zestaw do polerowania plyt.

    Od wielkiej biedy mozesz sprobowac polerowania palnikiem ale to dobrze jest pocwiczyc
    na czyms co nie jest dla ciebie wazne.

  • 3. Data: 2022-03-26 13:13:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    ...ale się wypowiem, na każdy temat.

    -----

  • 4. Data: 2022-03-26 13:23:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2022 13:13:03 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > ...ale się wypowiem, na każdy temat.
    >
    > -----

    Bałwanowi piszącemu od góry nikt nie będzie rad udzielał. Masz coś
    chciał :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2022-03-26 14:17:08
    Od: ptoki <s...@g...com>

    sobota, 26 marca 2022 o 07:13:27 UTC-5 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > ...ale się wypowiem, na każdy temat.
    >

    > -----
    ah, ącki. juz ktorys raz mi podpadles.
    No nic. Trzeba lepiej pamietac kto nie zasluguje na odpisanie.

  • 6. Data: 2022-03-26 14:48:53
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 26.03.2022 o 13:23, Jacek Maciejewski napisał:

    > Bałwanowi piszącemu od góry nikt nie będzie rad udzielał. Masz coś
    > chciał :)

    Jeśli już tego bałwana się widzi i odpowiada mu, to odpowiedź
    trza* kończyć wykrzyknikiem, a nie emotką: "Masz coś chciał,
    głupi chuju!"

    * Nie należy mówić trza, trza mówić trzeba.

  • 7. Data: 2022-03-26 16:48:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Koleś, idi na guj.

    -----