  • 1. Data: 2022-03-24 20:53:22
    Temat: Jaki laptop kupić?
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Cos pomiędzy 16 a 32 pamięci RAM
    512 GB - 1 TB SSD lub szybszy
    Na którym da się uruchomić ze dwie maszyny wirtualne. Nie chce się bawić w
    jakieś podwójne bootowanie, itp.

    Powinien na tym działać Windows 11 (od razu lub w przyszłości) wiec
    odpowiednie TMP.

    Myślę też, żeby użyć wbudowanego Hyper-V od Microsoftu, zamiast kupowania
    drugiej licencji na VMware workstation. VMWare Player zdaje się nie
    obsługuje snapshotow i zdalnych maszyn witualnych.
    Przydałaby się opinia -- czy dobrze kombinuje. ;)

    Jakiś kompromis między ceną a wydajnością mnie interesuje i powyższe
    wymagania są w miarę elastyczne.
    Mam komputer stacjonarny wiec na tym laptopie nie muszę mieć wszystkiego.

    https://badzi0r.wordpress.com/