  • 1. Data: 2022-03-31 19:23:48
    Temat: Jaką drukarkę kupić?
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Czy ktoś z grupowiczów może podzielić się swoim doświadczeniem i wiedzą na
    temat drukarek? Chcę kupić atramentowe urządzenie wielofunkcyjne i wszędzie,
    gdzie trafiłem są oferowane urządzenia, (pomijając wysokie ceny) z wkładami
    atramentowymi rozruchowymi, czy konfiguracyjnymi. Na pytanie ile stron może
    wydrukować taki wkład, sprzedawca albo nie odpowiada, albo odpowiada, że
    producent nie podaje takich danych. Ktoś wie coś więcej na ten temat? I
    najważniejsze. Co kupić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2022-03-31 19:49:15
    Temat: Re: Jaką drukarkę kupić?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 Mar 2022 19:23:48 +0200, Kamil napisał(a):

    > Co kupić?

    A ile stron na miesiąc i szczegółowo jakich?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2022-03-31 22:02:23
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > A ile stron na miesiąc i szczegółowo jakich?

    Chcesz dostać parę jobów za wpierdalanie się do nieswojego wątku? :D

    --
    -
    Akarm

  • 4. Data: 2022-03-31 22:25:34
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > A ile stron na miesiąc i szczegółowo jakich?

    Bardzo mało. Głównie tekstowych mono i kolor.

    Pzdsr

  • 5. Data: 2022-04-01 01:27:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 31 Mar 2022 19:23:48 +0200, w <6245e3ac$0$480$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Kamil" <n...@t...pl> napisał(-a):

    > hcę kupić atramentowe urządzenie wielofunkcyjne i wszędzie,
    > gdzie trafiłem są oferowane urządzenia, (pomijając wysokie ceny) z wkładami

    Ja tam skreśiłem ze swoich list Canon i Lexmarka.
    Te Canony jakoś padliwe są -- albo mam pecha.

  • 6. Data: 2022-04-01 08:40:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 Mar 2022 22:25:34 +0200, Kamil napisał(a):

    > Bardzo mało. Głównie tekstowych mono i kolor.

    To kup używkę atramentową HP, np. PSC1210. Używaj kartridży
    przeterminowanych bo są równie dobre jak terminowe a o połowę tańsze. A
    jak chcesz jeszcze taniej, to zamienników. I jeszcze taniej - kup zestaw
    do napełniania pojemników. Zaleta - tanio (sam takiej używam).
    Jakie to ma wady - proszę:
    1.wolno drukuje, wolno skanuje.
    2.po kupieniu trzeba przeczyścić mokrą szmatką wałki ciągnące papier bo
    się tam robi film z włókien celulozy i wałki się ślizgają.
    3.dobrze jest rozebrać obudowę i umyć wodą okolice parkowania kałamarzy.
    4.co 2-4 tyg. trzeba wydrukować cokolwiek cz.b. i kolorowo bo dysze
    kałamarzy zaschną.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2022-04-01 08:55:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > wie coś więcej na ten temat? I najważniejsze. Co kupić?

    starą drukarkę hp, z jak największymi tuszami. cena - oddam gratis plus
    150zł na tusze. albo nową drukarkę, dowolnego producenta ze
    zbiorniczkami do których dolewa sie tusz z butelki w 500zł będzie ciężko
    się zmieścić

    ToMasz

  • 8. Data: 2022-04-01 13:37:38
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 01.04.2022 08:40, Jacek Maciejewski wrote:

    > To kup używkę atramentową HP, np. PSC1210. Używaj kartridży
    > przeterminowanych bo są równie dobre jak terminowe a o połowę tańsze.

    Za Twoją radą chciałem kiedyś kupić tusze przeterminowane i ...nie
    znalazłem! Co prawda chodziło o Brothera, ale jednak. Teraz mam Epsona,
    jeszcze nie szukałem czy są takie, ale może powiedz gdzie kupujesz i jak
    ich szukasz? Czy może tylko do HP istnieją?

    --
    pzdr
    Roman

  • 9. Data: 2022-04-01 13:38:49
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > To kup używkę atramentową HP, np. PSC1210.

    Świetnie. Byłbym very happy gdybyś jeszcze powiedział gdzie kupić :) Są
    nieosiągalne.

    Miałem kilka takich drukarek serii 1200 i jedną 1317. !317 po długim
    użytkowaniu przestała widzieć kolorowy atrament. Spece od drukarek
    stwierdzili, że na skutek starzenia odkształciła się płytka kontaktowa w
    drukarce. Poradzili rozebrać i naprawić. Po wielu bojach ze znalezieniem
    odpowiedniego wkrętaka rozebrałem ją, ale złożyć już nie dałem rady. Z żalem
    poszła na składowisko. Z żalem, ponieważ mam do nie sterowniki pod Win 7. Do
    serii 12xxx nie ma. System nie wykrywa drukarki. Po zainstalowaniu mimo to
    nie ma pełnej funkcjonalności. System i programy ja widzą i można drukować,
    ale nie ma Nawigatora HP, więc nie ma możliwości skanowania do pliku.

> [...]
    > a o połowę tańsze. A jak chcesz jeszcze taniej, to zamienników. I jeszcze
    > taniej kup zestaw do napełniania pojemników. Zaleta - tanio (sam takiej

    Miałem drukarkę, która kilka lat stała nieużywana. Po podłączeniu do
    komputera czarny atrament drukował świetnie, kolorowy niestety zasechł. Po
    wyczerpaniu czarnego atramentu uzupełniłem i drukuje. Jednak po kilku
    godzinach nie drukuje. Trzeba nim kila razy stuknąć i znów jest OK. Po
    jakimś czasie to samo. Moczyłem godzinę w ciepłej wodzie, dolałem atramentu
    i jest ciągle to samo. CO ewentualnie można jeszcze zrobić?

    > Jakie to ma wady proszę:

    > 1.wolno drukuje, wolno skanuje.

    To nieistotne.

    > 2.po kupieniu trzeba przeczyścić mokrą szmatką wałki ciągnące papier bo
    > się tam robi film z włókien celulozy i wałki się ślizgają.

    jasne To też jest problematyczne jeśli się nie ma dobrego sposobu. Zmoczyłem
    kawałek papieru spirytusem i podstawiłem pod wałki. Wciągnęła papier, który
    się zakleszczył.

    > 3.dobrze jest rozebrać obudowę i umyć wodą okolice parkowania kałamarzy.

    Z rozebraniem jak wyżej. Jak to robisz?

    > 4.co 2-4 tyg. trzeba wydrukować cokolwiek cz.b. i kolorowo bo dysze
    > kałamarzy zaschną.

    To zależy od wkładów. ja musiałem drukować kilka wierszy co drugi dzień.

    Pozdrawiam

    .

  • 10. Data: 2022-04-01 15:37:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 1 Apr 2022 13:37:38 +0200, Roman Tyczka napisał(a):

> [...]
    > jeszcze nie szukałem czy są takie, ale może powiedz gdzie kupujesz i jak
    > ich szukasz? Czy może tylko do HP istnieją?

    Kupowałem takie tylko do HP więc nic nie wiem o dostępności do drukar
    innych producentów. No i oczywiście, nieraz nie ma na zawołanie :)
    Trzeba trochę popolować.
    --
    Jacek
    I hate haters.