  • 1. Data: 2022-04-13 13:26:30
    Temat: Antena modemu, co to za wtyk
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ktoś może wie do jakich modemów pasuje wtyk anteny jak na obrazku?
    https://imgur.com/a/NsTZ302
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2022-04-14 00:44:15
    Temat: Re: Antena modemu, co to za wtyk
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Jacek Maciejewski wrote...
    > pasuje wtyk anteny

    Podobny do wtyku TS9 ("cHujawal" takie stosuje (i nie tylko))

    --
    Personalidade Onisciente

    https://bit.ly/3NX8GUV <--- rzeźnicy

    https://postimg.cc/cKh8Pq83 <-- mordercy

    https://youtu.be/v3Cm2sURFnE <--- propaganda

    ?

  • 3. Data: 2022-04-15 18:00:53
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-04-14 o 00:44, Personalidade Onisciente pisze:
    > Jacek Maciejewski wrote...
    >

    > Podobny do wtyku TS9 ("cHujawal" takie stosuje (i nie tylko))

    Jaką antenę kupić do Huawei E5577c do LTE w Plusie?

  • 4. Data: 2022-04-15 20:55:15
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Poldek wrote...
    > Jaką antenę kupić do Huawei E5577c do LTE w Plusie?

    Ja nabyłem USB-trasownik (jevv: router), który technicznie
    dokładnie odpowiada E5577c, z ta różnicą, że nie posiada
    wbudowanego akumulatora i nie posiada wyświetlacza, używam
    z przenośnym akumulatorem 10Ah i oprogramowaniem w mobil'u.

    Do tego aplikuje _dwie_ anteny https://postimg.cc/BtL2BVTV
    Bingfu 4G LTE Antena TS9 7dBi z magnetyczną podstawą (to
    ma miejsce gdy tranzytem jestem na Bałtyku, w innych
    krajach poprawnie funkcjonuje (nawet do 80km)).

    Jaki dostawca jest zupełnie nieważne, ważne są pokrywane
    przez te anteny częstotliwości robocze.