  • 1. Data: 2022-04-19 15:30:53
    Temat: Kolorowe ikonki na ekranie
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Da się bez instalacji programów zewnętrznych pokolorować  ikonki np
    zasięgu sieci w And 10? W ustawieniach SIMkart mam zaznaczone kolory a
    na ekranie i tak pokazywane są tylko czarne albo białe, w zależności od
    wybranego motywu.

  • 2. Data: 2022-04-19 21:43:54
    Temat: Re: Kolorowe ikonki na ekranie
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    trybun wrote:
    > pokolorować ikonki

    Koło zębate (ustawienia teleSraj'a)

    - Connections

    - SIM card manager

    - eSIM 2 (teleSraj posiada 1 SIM i 2 eSIM (możne być więcej))

    - Icon

    - z listy ikonek wybierasz pasującą (także z innym kolorem)

    - (.) Name (można wprowadzić własną nazwę)

    Na przykładowym zdjęciu ekranu teleSraj'a wybrałem eSIM 2...

    https://postimg.cc/w7BWZcby (żywot tygodniowy)

    --
    Personalidade Onisciente

    https://bit.ly/3NX8GUV <--- rzeźnicy

    https://postimg.cc/cKh8Pq83 <-- mordercy

    https://youtu.be/v3Cm2sURFnE <--- propaganda

    ?

  • 3. Data: 2022-04-20 08:18:23
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.04.2022 o 21:43, Personalidade Onisciente pisze:

> [...]
    >
    > - (.) Name (można wprowadzić własną nazwę)
    >

    > Na przykładowym zdjęciu ekranu teleSraj'a wybrałem eSIM 2...

    Chodzi o to aby faktycznie byly na ekranie widoczne w wybranym kolorze.
    Pisałem wcześniej że w ustawieniach są opcje wyboru koloru, problem że w
    mojej Motce mimo zaznaczenia i wybrania konkretnego koloru nie jest to
    wyswietlane na ekranie. cala górna belka (zegar, sieć, wifi, stan
    baterii itd) mojego telefonu to czerń albo biel.

  • 4. Data: 2022-04-21 01:04:47
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    trybun wrote...
    > cala górna belka (zegar, sieć, wifi, stan
    > baterii itd) mojego telefonu to czerń albo biel.

    We wcześniejszych OS'ach 'Status bar' (pasek statusu/stanu)
    był kolorowy (ale tez jak obecnie w poziomie ustawień samego
    teleSraj'a niezmienny (niemożliwa zmiana barw)).

    Jednym z możliwych rozwiązań jest użycie dodatkowego
    rozszerzenia:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.to
    mbayley.statusbar

    Zachwycającą ta aplikacja niestety nie jest...

    --

    https://youtu.be/LEFsYlpck6U <-- USrael pod obstrzałem

    https://youtu.be/2o-Ngr_x_HA <-- USrael ŁŻE i morduje

    ?

  • 5. Data: 2022-04-21 10:45:48
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.04.2022 o 01:04, Personalidade Onisciente pisze:
> [...]
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.to
    mbayley.statusbar

    > Zachwycającą ta aplikacja niestety nie jest...

    Dzięki za link, ale takie zewnętrzne programy pewnie drenują baterię a
    więc są opcją ostateczną.

    Ano nie tylko był kolorowy, ale niektóre telefony z Andkiem miały status
    bar animowany, czyli kolory ikon na nim płynnie się dostosowywały do
    sytuacji w danej chwili.

  • 6. Data: 2022-04-22 01:05:07
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    trybun wrote...
    > takie zewnętrzne programy pewnie drenują baterię

    W posiadanym teleSraju OS jest w wersji S12 (one UI 4.1)
    com.tombayley.statusbar "marudzi" że wiele funkcji, ze
    względu obostrzeń systemowych nie wykonuje.

    Aby w pełni aplikacje wykorzystać należy opłacić nieco
    powyżej 2 euSzmat.

    TeleSraja miałem w trybie ładowania poprzez USB, po
    drodze USB ampero/woltomierz z dokładnością trzech
    miejsc po przecinku, po starcie aplikacji lub jej
    "uśmierceniu" nie było widocznych różnic poboru
    energii w procesie ładowania.

    Aby dokładniej sprawdzić pobór energii przez 'status bar'
    należałoby teleSraja na nowo wystartować i wyłączyć na
    określony czas wszelkie źródła komunikacji zewnętrznej
    bez 'status bar' i z 'status bar', przy czym czas
    obserwacji powinien być taki sam (powiedzmy 5 godzin), zaś
    start porównań powinien rozpoczynać się od takiego samego
    stanu naładowania wewnętrznego akumulatora (powiedzmy 85%).

    --

    http://bit.do/ukrainskie-ludobojstwo-na-polakach <-- !

    ?

  • 7. Data: 2022-04-22 15:43:16
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 22.04.2022 o 01:05, Personalidade Onisciente pisze:
> [...]
    > start porównań powinien rozpoczynać się od takiego samego
    > stanu naładowania wewnętrznego akumulatora (powiedzmy 85%).

    Akurat mi nie chodzi o wszystkie funkcje,. Kolorowe ikonki stanu sieci w
    pełni zaspokajają moje oczekiwania. Co najdziwniejsze, jest tysiąc
    programów do modyfikacji wygladu ikonki baterii, do ikon sieci żadnej.

    Próbowałem na innych telefonach w przeszłości kombinacji z "kombajnami"
    do upiększania Andka, i o ile sobie przypominam zawsze wiązało się to z
    zamulaniem telefonu i drenowaniem baterii. Będzie trochę czasu to
    wypróbuje ten program, ale raczej nie oczekuję zadowalających efektów.