  • 1. Data: 2009-01-29 15:55:21
    Temat: Calosc czy na czesci ?
    Od: Meelosh <n...@s...pl>

    Witam, mam takie pytanko do znawcow tematu. Czy lepiej taki zestaw
    sprzedac mi jako calosc czy lepiej to sprzedac na czesci pojedynczo na
    Allegro ? Prosze o porade.

    W skład zestawu wchodzą:

    1.
    Procesor Intel Dual Core E2180 2x2,0Ghz BOX
    2.
    Płyta główna Gigabyte 8i945GCMX-S2
    3.
    Markowa pamięć operacyjna Kingston/GoodRam DDR2 2048mb 667mhz
    PC5300 2x1GB dual channel
    4.
    Karta graficzna GeForce 8500GT Sonic 256ddr3!!! 600/1200
    5.
    Dysk Twardy SAMSUNG 400GB SATA II 7200rpm NCQ 16mb cache
    + dysk twardy Seagate 500 GB
    6.
    Nagrywarka DVD-RW dual layer +- 20x Light Scribe SATA!!
    7.
    Zintegrowana Gigabitowa karta sieciowa 10/100/1000 LAN.
    8.
    Zintegrowana karta dźwiękowa Realtek 8-mio kanałowa
    9.
    do 6xUSB 2,0
    10.
    Pełne okablowanie (sata, hdd, cdrom, zasilanie)
    11.
    Obudowa Fever WIZARD 400W oraz Tracer 450w PPFC

    + Monitor Samsung SyncMaster 2232BW 22 cale.
    http://www.ceneo.pl/823920

  • 2. Data: 2009-01-29 17:27:44
    Temat: Re: Calosc czy na czesci ?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Meelosh" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Zintegrowana karta dźwiękowa Realtek 8-mio kanałowa
    > do 6xUSB 2,0
    > Pełne okablowanie (sata, hdd, cdrom, zasilanie)

    Te elementy to ewidentnie na części sprzedaj ... :-)

  • 3. Data: 2009-01-29 19:31:02
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    > Allegro ? Prosze o porade.
    >
    > + Monitor Samsung SyncMaster 2232BW 22 cale.

    Ile chcesz za monitor? Jest jeszcze gwarancja?
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 4. Data: 2009-01-29 20:40:58
    Od: "Meelosh" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ile chcesz za monitor? Jest jeszcze gwarancja?

    Kupilem go w czerwcu, nie wiem ile Samsung daje gwarancji. A ile chce ? Nie
    wiem. Nie wiem po ile on nawet chodzi.

  • 5. Data: 2009-01-29 20:41:31
    Od: "Meelosh" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Te elementy to ewidentnie na części sprzedaj ... :-)

    Hehe, tego nie sprzedam bo to niezle sie ceni ;))

  • 6. Data: 2009-01-31 23:35:28
    Od: Wojtek <w...@g...com>

    Meelosh pisze:
> [...]
    > 11.
    > Obudowa Fever WIZARD 400W oraz Tracer 450w PPFC
    >
    > + Monitor Samsung SyncMaster 2232BW 22 cale.

    Za darmo to w całości biorę. Po co na części i się męczyć z wysyłką ?

    Wojtek