  • 1. Data: 2009-01-29 20:08:45
    Temat: oj drożyzna na rynku
    Od: STranger <p...@b...pl>

    Czy mi sie wydaje, czy gdzieś tak mniej więcej od września, października
    2008 ceny na sprzęt i komponenty PC podskoczyły o ok. 10% albo i więcej?
    Widzę to na wielu przykładach, np laptop, który kupiłem w październiku
    za 1625 zł obecnie kosztuje już 1999 zł, a w innych sklepach typu
    poznański KT dużo drożej. Części do pecetów tez poszybowały cenowo, co
    się dzieje... Święta się już chyba skończyły, no nie? ;)

    Zastanawiam się, czy warto poczekać jeszcze kilka miesięcy z wydaniem
    kilku tysięcy na nowy sprzęt bo z powodu kryzysu wszystko potanieje
    (teoria - kryzys, mniejszy popyt, niższe ceny) czy nie czekać bo
    wszystko podrożeje (teoria - bo kryzys i kurs euro wzrośnie).
    Jak uważacie?

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 2. Data: 2009-01-29 20:15:35
    Temat: Re: oj drożyzna na rynku
    Od: "martae" <m...@h...com>

    to samo mialem powiedziec - moj lapek, na ktorego sie juz prawie
    naszykowalem poszedl o 300 zl do gory - sam nie wiem czy czekac czy
    kupowac?!

    m.

  • 3. Data: 2009-01-29 20:26:01
    Od: " Gil" <g...@N...gazeta.pl>

    STranger <p...@b...pl> napisał(a):

    > Czy mi sie wydaje, czy gdzieś tak mniej więcej od września, października
    > 2008 ceny na sprzęt i komponenty PC podskoczyły o ok. 10% albo i więcej?
    > pozdrawiam
    > STranger

    Ciesz sie że masz gdzie mieszkać, nie masz długów i nie wydawaj pieniądzy na
    bzdury.

  • 4. Data: 2009-01-29 20:40:38
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    martae wrote:
    > to samo mialem powiedziec - moj lapek, na ktorego sie juz prawie
    > naszykowalem poszedl o 300 zl do gory - sam nie wiem czy czekac czy
    > kupowac?!

    Nic nie zapowiada, aby złotówka się umacniała a raczej przeciwnie...
    Dzisiaj zielony poszedł o 2% w górę.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 5. Data: 2009-01-29 21:11:46
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 29 Jan 2009 21:08:45 +0100, STranger <p...@b...pl>
    wrote:

> [...]
    >poznański KT dużo drożej. Części do pecetów tez poszybowały cenowo, co
    >się dzieje... Święta się już chyba skończyły, no nie? ;)

    No, doprawdy, zagadka niesłychana...
    http://stooq.pl/q/?s=usdpln

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 6. Data: 2009-01-29 21:15:05
    Od: kffiatek <k...@s...op.pl>

    W dniu 2009-01-29 21:26, Gil pisze:

    > Ciesz sie że masz gdzie mieszkać, nie masz długów i nie wydawaj pieniądzy na
    > bzdury.

    No tak, w końcu komputery ludzie kupują, żeby w internecie pornole
    oglądać. Jest taki jeden co tak myśli, ale tamten to nawet nie ma konta
    w banku...

    pozdrawiam
    --
    kffiatek

  • 7. Data: 2009-01-29 21:22:14
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    STranger wrote:
    > Czy mi sie wydaje, czy gdzieś tak mniej więcej od września,
    > października 2008 ceny na sprzęt i komponenty PC podskoczyły o ok.
    > 10% albo i więcej?

    Słusznie ci się wydaje. Zestaw, który sobie wirtualnie złożyłem kilka
    miesięcy temu w kilku sklepach, i który prawie codziennie doglądam,
    potrafi o 50-100 złotych pójść w górę jednego dnia. Zresztą najprościej
    zaobserować zmiany w cenach śledzą na przykład wykresy na Skąpcu.

    --
    tbr

  • 8. Data: 2009-01-29 21:24:25
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 29 styczeń (czwartek) gdy o godz. 21:08 *STranger* napisał(a):

    > Święta się już chyba skończyły, no nie? ;)

    I co z tego? Waluty systematycznie skaczą w góre to i ceny też... To że po
    Świętach bedzie taniej to zwykły przesąd, nic więcej.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 9. Data: 2009-01-29 21:36:58
    Od: Tom <s...@n...com>

    Chichotek pisze:

    > I co z tego? Waluty systematycznie skaczą w góre to i ceny też... To że po
    > Świętach bedzie taniej to zwykły przesąd, nic więcej.

    Chichotek z calym szacunkiem ale ile Ty masz lat?
    Jak masz malo to poczekaj troche z takimi osadami.
    Sprzet zawsze tanial po swietach i w wakacje.
    A ze teraz obca poszybowala to jest jak jest.

    Ja osobiscie chce kupic netbooka i poczekam bo nic nie trwa wiecznie
    (wzrosty walut rowniez) ;)
    Teraz go miec nie musze a jak poczekam to moze wejdzie jakis lepszy
    model, kaska troche urosnie na lokacie.
    Pozdr

  • 10. Data: 2009-01-29 22:08:10
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 21:08:45 +0100, STranger napisał(a):

> [...]
    > poznański KT dużo drożej. Części do pecetów tez poszybowały cenowo, co
    > się dzieje... Święta się już chyba skończyły, no nie? ;)

    Fajnie sobie tak beztrosko zyc, nie zauwazajac, ze na swiat spadl
    najwiekszy od 70 lat kryzys :-)

    --
    pozdrawiam
    Norbert