  • 131. Data: 2023-05-29 10:55:39
    Temat: Re: Auta elektryczne z zakazem wjazdu na parking warszawskiego basenu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 28 May 2023 08:58:28 +0200, w <3n8nai77p6sg$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Mon, 08 May 2023 11:08:05 +0200, r...@k...pl

    > Zaprzeczenie to jedna z najbardziej przewidywalnych ludzkich reakcji, więc
    > wcale mnie nie zdziwiłeś. Tylko że fakty temu przeczą, bo brandzlujesz się
    > elektryfikacją wyjątkowo często.

    Zdanie internetowych psychologów z koziej dupy raczej mało kogo interesuje :D.

    > Napisał radzio, co chorobliwe gównoburze o elektrykach kręci przy
    > najmniejszej okazji i jeszcze próbuje uczyć innych jak sobie radzić ze
    > swoimi problemami.

    Na razie to ty stosujesz wyparcie -- a to bzdury, a to stronka nie taka jak
    powinna. Mógłbyś ciebie jeszcze bardzo wcisnąć w glebę publikując zrzut ze
    strony Warszawianki, ale nie -- musisz w końcu sam się nauczyć ogarniać
    podstawowe rzeczy. Trzymam kciuki!

  • 132. Data: 2023-05-29 17:41:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.05.2023 o 08:54, J.F pisze:

    > Całkiem możliwe to sie okazało i teraz, na spaliniakach :-)

    Z tym że teraz "prawie". Jakby się tam kotłowało 50 elektryków to
    całkiem prawdopodobne że strop by się rzeczywiście zawalił.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 133. Data: 2023-05-29 20:58:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 29 May 2023 10:55:39 +0200, r...@k...pl

    > Zdanie internetowych psychologów z koziej dupy raczej mało kogo interesuje :D.

    Istotnie, kinomanie.

> [...]
    > strony Warszawianki, ale nie -- musisz w końcu sam się nauczyć ogarniać

    Trzymaj sobie co tam lubisz jak się brandzlujesz. xD

    Koniec trucia ludzi śmierdzącymi spalinami i pompowania kasy w paliwa coraz
    bliżej i nic na to nie poradzisz, chyba że pójdziesz głosować razem z
    masterkiem na konfederę, oni z pewnością w stronę twoich idoli nas
    pociągną. Ruski trollu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 134. Data: 2023-06-05 13:55:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-05-2023 o 06:44, J.F pisze:

    > I wyciagasz ładowarki z gniazdka, wyłączasz dekodery, TV, komputery
    > przed pójsciem spac oraz wyjsciem z domu?
    > Bo one tez mogą sie zapalic.

    Bzdury które hejterzy wypisują, porównując bev do hulajnóg, można łatwo
    zweryfikować:

    https://elektrowoz.pl/porady/akcja-przywolawcza-jagu
    ara-i-pace-ryzyko-przegrzania-baterii-polskie-portal
    e-clickbaitowe-jaguar-wycofuje-i-pace/

    W hulajnogach nie poprawia się zabezpieczeń w przypadku wykrycia kilku
    felernych egzemplarzy.
    O wymianie na nowe nie wspominając.

    Na tym polega różnica o której piszemy.

  • 135. Data: 2023-06-05 15:23:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Jun 2023 13:55:20 +0200, Cavallino wrote:

> [...]
    > zweryfikować:
    >
    > https://elektrowoz.pl/porady/akcja-przywolawcza-jagu
    ara-i-pace-ryzyko-przegrzania-baterii-polskie-portal

    Ale czego chcesz dowieźć - ze profesjonalny Jaguar bubla wypuscił,
    czy ze po paru callbackach juz będzie bezpieczny?

    I co - pieczątka w DR uprawniająca do wjazdu na garaż podziemny przez
    rok? :-)

    > W hulajnogach nie poprawia się zabezpieczeń w przypadku wykrycia kilku
    > felernych egzemplarzy.
    > O wymianie na nowe nie wspominając.
    > Na tym polega różnica o której piszemy.

    Teoretycznie, to UOKiK powinienen produkt niebezpieczny wycofac z
    rynku.
    A po paru takich akcjach moze i hulajnogi będą zabezpieczone.

    J.

  • 136. Data: 2023-06-06 05:44:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-06-2023 o 15:23, J.F pisze:

    ara-i-pace-ryzyko-przegrzania-baterii-polskie-portal
    e-clickbaitowe-jaguar-wycofuje-i-pace/

    > Ale czego chcesz dowieźć

    Bzdur wypisywanych przez hejterów.

  • 137. Data: 2023-06-06 19:47:18
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-28 o 21:48, Myjk pisze:
    > Nie było, debilu. Jak się zapalniczka zapali, to ma zawór bezpieczeństwa

    Tymi tu z techniką nie wyskakuj.

    Było tak samo bo w gawiedzi szerzono strach a czy miał podstawy to
    zupełnie inna sprawa. Technologia LPG była znana od lat a strach zadziałał.

    Tutaj mamy w gruncie rzeczy "prototypy" mające po 3 lata. I strach jest
    większy.
    nic na to nie poradzisz tak działają szmatławe media, i zlobbowani politycy.

  • 138. Data: 2023-06-06 19:49:50
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-28 o 21:48, Myjk pisze:
    > Pogódź się z tym że to spaliniaki są głównym
    > zagrożeniem.

    To nie chodzi o moje dobre samopoczucie.

    Uświadamiam Ci świat ;-)

    99% gospodyń domowych w USA ;-) po kilku pożarach elektryków będzie te
    samochody trzymało na trawniku blisko hydrantu a nie w garażu

    Taki mamy klimat ;-)

  • 139. Data: 2023-06-06 21:24:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Jun 2023 19:47:18 +0200, _Master_

    > Tymi tu z techniką nie wyskakuj.

    Beueheheh, nie, bo ci do tezy nie pasuje?

    > Było tak samo bo w gawiedzi szerzono strach a czy miał podstawy to
    > zupełnie inna sprawa. Technologia LPG była znana od lat a strach zadziałał.

    Nie pieprz debilu, powtarzam po raz kolejny, gaz może wybuchnąć albo grubo
    wzniecić pożar, szczególnie w garażu. Tak samo jak paliwo. Samochód
    elektryczny nie jest żadnym wyjątkiem, a że samochody czysto spalinowe były
    od zawsze pod parasolem ochronnym to już inna kwestia.

    > Tutaj mamy w gruncie rzeczy "prototypy" mające po 3 lata.

    Nie pieprz debilu, "nowożytne" samochody elektryczne mają już ponad 10 lat,
    a baterie w nich stosowane mają jeszcze więcej. Pieprzysz jak
    antyszczepionkowiec twierdzący że szczepionę MRNA na "koronę" opracowano i
    przetestowano w rok, podczas gdy faktycznie pracowano nad nią ponad 15 lat.

    > I strach jest większy.
    > nic na to nie poradzisz tak działają szmatławe media, i zlobbowani politycy.

    Szczególnie zlobbowani politycy prawaccy ciągnący w stronę ruskich
    węglowodorów kłamiący w tematach elektryków (i spaliniakó) oraz pomp
    ciepła.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 140. Data: 2023-06-06 21:25:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Jun 2023 19:49:50 +0200, _Master_

    Nie obchodzą mnie twoje zmazy nocne.

    --
    Pozdor
    Myjk