  • 1. Data: 2013-08-15 15:58:46
    Temat: Automat 221013905 dzwoni i namawia na niższy abonament
    Od: m...@g...com

    Nagrany głos mówi "od 1 września obniżamy abonament do 35 zł, wybierz 1 by obniżyć
    lub 2 by zrezygnować" itd.
    Nie przedstawia się kto zacz, dzwoni nawet na byłe numery z TP przeniesione do VoIP
    (gdzie kłamie że cokolwiek obniża, skoro obecny mój "abonament" to 1 zł na rok). A
    także na numer jeszcze w TP z niskim abonamentem dawniej zwanym socjalnym.
    Już kilka razy, przedwczoraj i teraz znowu dzisiaj, mimo święta.
    Powinni tego zabronić... a czy aby już obecnie nie jest to zabronione?
    Numer według tablic UKE należy do Netii. Kogoś jeszcze nękają? Warto coś takiego
    zgłosić do UKE?

  • 2. Data: 2013-08-26 10:39:09
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Nagrany głos mówi "od 1 września obniżamy abonament do 35 zł, wybierz 1 by
    obniżyć lub 2 by zrezygnować" itd.

    ** Jest tam może opcja "naciśnij X aby powtórzyć"? Ja bym naciskał w
    nieskończoność i zajmował im zsoby :)

[...]

    ** Mnie taka firma potrafiła zadzwonić na numer tymczasowy w UPC, jak
    przenosiłem, numeru tego nigdzie nikomu nigdy nie podałem, ani znajomym, ani
    rodzinie, ani nikomu nikomu. Wylosowali, kurwa jego mać...

    Już kilka razy, przedwczoraj i teraz znowu dzisiaj, mimo święta.

    ** Pewna sobota rano, 7:50, więc zwykle każdy śpi w najlepsze, nawet mu się
    czasem gołe baby śnią... i dzwoni psiocha z propozycją, już nie pamięta, czy
    darmowego badania, czy jakiejś prezentacji, zapytać by po japońsku -
    nachujmito? :P Nawet nie miałem siły zjebać...

    Powinni tego zabronić... a czy aby już obecnie nie jest to zabronione?

    ** Stalking o ile mi wiadomo, już jest karalny, a podciągnąłbym takie
    nękanie pod stalking właśnie. Cieszę się, że nauczyłem swoją Mamę, aby
    odmawiała takim telefonom. Jeszcze tylko muszę nauczyć, aby gdy dzwoni
    automat, rozłączała się. Ja czasem, gdy zadzwoni, to rzucam im serdeczne
    przywitanie (buja mnie, czy to usłyszą) "kurwa wasza mać z tym pierdolonym
    spamem wypierdalajcie chuje/kurwy" i się rozłączam. Czasem, gdy zadzwoni i
    słychać, że mnie z kimś łączy, czekam aż się zgłosi i milczę, aż się tamta
    strona rozłączy. Dobrze jest włączyć ACR, wtedy mnóstwo takich spamerów
    odpada, choć czasem jakiś sporadycznie przeciśnie się bez identyfikacji, nie
    odbieram wtedy, chuj im w dupę.

    Numer według tablic UKE należy do Netii. Kogoś jeszcze nękają? Warto coś
    takiego zgłosić do UKE?

    ** Zgłosić przesyłanie niezamówionej treści, już były w .pl wyroki...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    PS bluzgi pod adresem telespamerów, przepraszam słuchających za zgorszenie.

  • 3. Data: 2013-08-26 20:52:45
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 26.08.2013 10:39, ACMM-033 wrote:
    > gdy zadzwoni i słychać, że mnie z kimś łączy, czekam aż się zgłosi i
    > milczę, aż się tamta strona rozłączy. Dobrze jest włączyć ACR, wtedy

    Przeciągać rozmowę!
    Np. w takim Ifonie płacą odbierającemu za rozmowy przychodzące. Spamerzy
    dzwonią, a na koncie mi rośnie :)
    Pewnie u innych Voipów też na to wpadli.
    --
    Olek

  • 4. Data: 2013-09-03 21:51:09
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przeciągać rozmowę!

    W rzeczy samej!

    > Np. w takim Ifonie płacą odbierającemu za rozmowy przychodzące. Spamerzy
    > dzwonią, a na koncie mi rośnie :)
    > Pewnie u innych Voipów też na to wpadli.

    Ja tam liczę na to, że zadzwoni automat, a ja może wymyślę jakiś skrypt,
    "blek-boks", czy inne "to-cuś", co cyklicznie będzie naciskać "...aby
    powtorzyć". Pójdę kawę zrobić, wysrać się, psu dać jeść, a to będzie ciągle
    napierniczać "powtórz" :)) jak się zgłosi operator "co ja wyprawiam", to
    skontruję "to po chuj do mnie dzwonicie?" :P

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.