  • 11. Data: 2010-11-27 22:06:53
    Temat: Re: Automat - co i jak?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MadMan

    > Gdyżponieważ? Argument że nie jeździłem jest nietrafiony, bo rok miałem
    > swoje-nieswoje auto, i ciągle jeżdżę innymi autami z manualną skrzynią.

    Rok cudzymi autami to bardzo mało, dopiero we własnym wyrobisz sobie
    przyzwyczajenia.

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-11-27 22:09:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > 5. parkowanie na wzniesieniu - bardzo istotne ! - najpierw "oprzeć"
    > samochód na ręcznym hamulcu, a później wstawić P i zdjąć noge z gazu.
    ^^^^^^^^^^^^

    Na pewno tak chciałeś napisać?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-11-27 22:26:30
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 21:01:13 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > napisz bo to pozwoli wymyśleć co ta skrzynia umie
    > czy ma hamowanie silnikiem, overdrive, jakie tryby itp
    > Samo PRND21 jeszcze nie determinuje czy to aby na pewno hydrokinetyk.
    > może być zautomtyzowny manual albo, o! matko, CVT :)

    No dobra, tylko uważać i nie jeść.
    Suzuki Swift 1.3 z 95 roku.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 14. Data: 2010-11-27 22:29:35
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > Na to, żeby nie kupować pierwszego auta z automatem...

    Bo polubisz i potem zawsze będziesz tylko automaty kupować...

  • 15. Data: 2010-11-27 22:38:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 22:26:30 +0100 osobnik zwany MadMan
    wystukał:

    > No dobra, tylko uważać i nie jeść. Suzuki Swift 1.3 z 95 roku.

    uj, to to jest CVT czyli z hamowania silnikiem raczej nici :(

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2010-11-27 22:41:17
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-11-27 22:26, MadMan pisze:

    > No dobra, tylko uważać i nie jeść.
    > Suzuki Swift 1.3 z 95 roku.

    dlaczego? Bardzo fajne autko w swojej kategorii. Jak z automatem to
    pewnie w jakiejś lepszej wersji. Na miasto w sam raz.
    pozdrawiam
    marcin

  • 17. Data: 2010-11-27 22:50:20
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 22:41:17 +0100, Marcin Jan napisał(a):

    > Na miasto w sam raz.

    Akurat nie do końca na miasto - do pracy 25km, 2/3 tego niezabudowany.
    No ale tak, głównie dojazdy, jakaś dłuższa trasa pewnie też co jakiś
    czas.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 18. Data: 2010-11-27 22:51:07
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 21:38:56 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > uj, to to jest CVT czyli z hamowania silnikiem raczej nici :(

    Hm, znaczy bezstopniowa? Hmm, nie wydaje mi się, chociaż ja się w sumie
    nie znam.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 19. Data: 2010-11-27 22:51:50
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    > ^^^^^^^^^^^^
    >
    > Na pewno tak chciałeś napisać?

    No dobrze napisał. Jak włączysz najpierw P, a dopiero potem hamulec to
    możesz mieć potem problem z wyjściem z tego P. Skrzynia cały ciężar
    bierze wtedy na siebie. Zaciągnięcie najpierw ręcznego, a potem P
    odciąża ją.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 20. Data: 2010-11-27 22:52:05
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

> [...]

    > uj, to to jest CVT czyli z hamowania silnikiem raczej nici :(

    Hm, znaczy bezstopniowa? Hmm, nie wydaje mi się, chociaż ja się w sumie
    Aha, jeśli masz pod ręką jakieś materiały o tym aucie/skrzyni (typu
    manuale, co do tego wlewać itp.) to prosiłbym na priv :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138