  • 51. Data: 2022-07-23 20:18:31
    Temat: Re: Autostrada śmierci A4 - jak wykupić bilet, trasa Wałbrzych-Opole
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-21 o 17:04, cef pisze:

    > I jeszcze każdy odcinek inaczej, bo muszę jutro jechać z Wrocławia
    > pod Przemyśl i uznałem, że najprościej będzie kupić bilet na Orlenie,ale
    > bilet
    > jest tylko do Gliwic a potem znowu bramki Katowice-Kraków i tam
    > albo tradycyjnie albo jakieś apki. Porypane.

    Ciekawe jest to, że korzystałem z autostrady płatnej pierwszy raz od czasu
    wprowadzenia nowych zasad płacenia i zaintrygowało mnie to, że
    na odcinku Katowice-Kraków do okienek z obsługą podjeżdża większość
    samochodów - do każdego okienka po ok 20 samochodów
    a na bramce z odczytem tablic bez kolejki przejechałem w sumie 4 razy.
    Nie rozumiem tego.
    Wszyscy jacyś nieinternetowi(www), nietelefoniczni (apka) czy leniwi?
    Jeszcze było ze 3 zł promocji, bo płaciłem 10 zamiast 13zł a tu
    zainteresowania żadnego - wszyscy stają
    do okienek z obsługą i czekają tam ok 10 min i płacą 3zł więcej.

  • 52. Data: 2022-07-25 11:21:43
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-06-16 o 21:45, Irokez pisze:
    > Witam.
    >
    > Dawno nie jechałem płatnym odcinkiem Wrocław - Opole.
    > Coś tam czytam, zmieniło się i jest apka na telefon którą nie da się
    > płacić jak czytam komentarze.
    > Jak to wygląda obecnie?
    >
    > W sobotę po północy jadę Wałbrzych-Opole. Zastanawiam się czy nie ominąć
    > A4 przez Łagiewniki-Strzelin-Brzeg-Opole.
    > Osobówką. Nie spieszy mi się. Ekonomicznie bo paliwo drogie. Nie wiem
    > czy jest sens omijać. I czy robić ją wtedy od Kostomłotów -
    > Wrocław-Opole czy przez Łagiewniki, Strzelin i za nim wjechać.
    >
    > Pozdrawiam.

    Mam konto w PKO - najprościej jest zapłacić iPKO - pierwszy raz trzeba
    podać nr rejestracyjny, a potem tylko podaje się trasę (na A2 i A4) oraz
    orientacyjny czas wjazdu (ważne bodaj 2 dni).
    T.