  • 1. Data: 2022-06-16 21:45:34
    Temat: Autostrada śmierci A4 - jak wykupić bilet, trasa Wałbrzych-Opole
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Dawno nie jechałem płatnym odcinkiem Wrocław - Opole.
    Coś tam czytam, zmieniło się i jest apka na telefon którą nie da się
    płacić jak czytam komentarze.
    Jak to wygląda obecnie?

    W sobotę po północy jadę Wałbrzych-Opole. Zastanawiam się czy nie ominąć
    A4 przez Łagiewniki-Strzelin-Brzeg-Opole.
    Osobówką. Nie spieszy mi się. Ekonomicznie bo paliwo drogie. Nie wiem
    czy jest sens omijać. I czy robić ją wtedy od Kostomłotów -
    Wrocław-Opole czy przez Łagiewniki, Strzelin i za nim wjechać.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2022-06-16 21:59:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 Jun 2022 21:45:34 +0200, w <62ab885e$0$557$65785112@news.neostrada.pl>,
    Irokez <n...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Dawno nie jechałem płatnym odcinkiem Wrocław - Opole.
    > Coś tam czytam, zmieniło się i jest apka na telefon którą nie da się

    Kup sobie bilet po podróży. Masz na to 3 dni (w zasadzie 2). Ja kupiłem po
    podróży w apce Autopay.

> [...]
    > czy jest sens omijać. I czy robić ją wtedy od Kostomłotów -
    > Wrocław-Opole czy przez Łagiewniki, Strzelin i za nim wjechać.

    Jak ci się nie spieszy, to jedź tak. Czemu nie.

  • 3. Data: 2022-06-17 10:07:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Irokez,

    Thursday, June 16, 2022, 9:45:34 PM, you wrote:

> [...]

    > czy jest sens omijać. I czy robić ją wtedy od Kostomłotów -
    > Wrocław-Opole czy przez Łagiewniki, Strzelin i za nim wjechać.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.blu
    emedia.autopay.transport&hl=pl

    Nie tylko Wrocław - Gliwice ale również Katowice - Kraków, płatne
    odcinki A1 oraz państwowy odcinek A2.

    Również SkyCash obsługuje te 4 kawałki autostrad.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2022-06-17 20:13:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Jun 2022 21:45:34 +0200, Irokez wrote:
> [...]
    > A4 przez Łagiewniki-Strzelin-Brzeg-Opole.
    > Osobówką. Nie spieszy mi się. Ekonomicznie bo paliwo drogie. Nie wiem

    Z Wałbrzycha ... trudno powiedziec. Zanim dojedziesz do autostrady ..
    w/g googla 20 minut zaoszczedzisz.

    Platnosc:
    -najprosciej - zainstalowac na telefon "e-TOLL PL BILET"
    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gov
    .mf.ebilet

    Wprowadzasz przed jazdą nr rejestracyjny, bramki, nr karty
    kredytowej/debetowej i masz zaplacone.

    -"e-TOLL PL" to kobyła z trudną rejestracją, ale sama wyczuwa
    przejazdy przez bramki. Tylko musi być uruchomiona.

    -sa apki niezależne, np autopay. Za to dzialaja na wszyskie
    autostrady,

    No i mozna ponoc kupic na stacjach orlen i lotos

    https://etoll.gov.pl/

    > I czy robić ją wtedy od Kostomłotów -
    > Wrocław-Opole czy przez Łagiewniki, Strzelin i za nim wjechać.

    Jak przez A4, to jest jeszcze 35 i A8 na Bielany, podobny czas.

    J.

  • 5. Data: 2022-06-18 07:25:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-06-2022 o 20:13, J.F pisze:

    > Platnosc:
    > -najprosciej - zainstalowac na telefon "e-TOLL PL BILET"

    Nieprawda.
    Autopay to najlepsza opcja na dziś.

  • 6. Data: 2022-06-18 13:44:19
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Nieprawda.
    > Autopay to najlepsza opcja na dziś.

    No jasne, jak ktoś zapier...a często po płatnych. Jak sporadycznie to
    chyba najgorsza.

    Irokez, jak tylko "czasami zdarza Ci się" ugniatać kołami odcinki
    płatne, to podjedź na stację benzynową przed wjazdem na takową i poproś
    o bilet. Powiesz jaki kawałek Cię interesuje. Jak okaże się że nie cały
    jest płatny, to Ci w okienku powiedzą, podasz rejestrację, zapłacisz ile
    trzeba i masz to w du...e. Tylko zachować sobie paragon, gdyby okazało
    się, że za pół roku rządowe IT poszło w maliny i zechcą Cię dociążyć
    "dodatkową opłatą". Ja daję księgowej, ta trzyma to przez 6 lat i z
    bańki problem.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 7. Data: 2022-06-18 18:45:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 18 Jun 2022 13:44:19 +0200, w <62adba93$0$565$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Irek.N." <i...@t...jest> napisał(-a):

    > No jasne, jak ktoś zapier...a często po płatnych. Jak sporadycznie to
    > chyba najgorsza.

    A niby co jest lepszą?

  • 8. Data: 2022-06-18 19:52:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-06-2022 o 13:44, Irek.N. pisze:

    > No jasne, jak ktoś zapier...a często po płatnych.

    A jak rzadko to w czym przeszkadza ta jednokrotna instalacja?
    Przez pół roku użyłem dwa razy, ale miałem z instalacją mniej problemów
    niż z zakupem jednego biletu w konkurencyjnych aplikacjach.

    >Jak sporadycznie to
    > chyba najgorsza.

    Bo?

> [...]
    > o bilet. Powiesz jaki kawałek Cię interesuje. Jak okaże się że nie cały
    > jest płatny, to Ci w okienku powiedzą, podasz rejestrację, zapłacisz ile

    I potrwa to dłużej niż instalacja programu, zwłaszcza jeśli ktoś będzie
    hot-doga kupował.
    Nie mówiąc o konieczności zjazdu na akurat posiadającą taką sprzedaż
    stację, czyli wcześniejszego sprawdzenia ich listy itd, ponadplanowej
    przerwie w podróży itd.

  • 9. Data: 2022-06-18 19:56:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-06-18 o 19:52, Cavallino pisze:

    > Nie mówiąc o konieczności zjazdu na akurat posiadającą taką sprzedaż
    > stację, czyli wcześniejszego sprawdzenia ich listy itd, ponadplanowej
    > przerwie w podróży itd.

    Podobno takie sprawdzenie przed podróżą i postój tam to żaden problem.

  • 10. Data: 2022-06-18 20:23:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Irek.N.,

    Saturday, June 18, 2022, 1:44:19 PM, you wrote:

    > No jasne, jak ktoś zapier...a często po płatnych. Jak sporadycznie to
    > chyba najgorsza.

    Uzasadnij.

    [...]

    --