  • 1. Data: 2023-05-24 14:26:58
    Temat: Autostrady Wielkopolskie
    Od: K <...@l...com>

    Planuje podroz autem do PL i tak sie zastanawiam czy zamiast w DE odbic
    z A2 na Kolbaskowo i dalej S6 i DK6 do Trojmiasta nie pojechac A2 w PL,
    dalej S5 i A1. Moj problem polega na tym, ze bede jechal sam z
    kierownica po prawej stronie wiec chcialbym uniknac wysiadania na
    bramkach w celu pobrania biletu lub platnosci. Za A1 moge zaplacic przez
    Autopay, za A2 tez ale za odcinek od Konina do Strykowa ktory mnie w
    ogole nie interesuje. Na stronie Autostrady Wielkopolskiej nie widze
    opcji wsparcia dla jakiejs apki ale moze zle szukam. Jest jakas opcja
    aby zaplacic bez wysiadania za odcinek od Swiecka do Konina?

  • 2. Data: 2023-05-24 17:13:18
    Temat: Re: Autostrady Wielkopolskie
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 24.05.2023 o 14:26, K pisze:

    > Jest jakas opcja
    > aby zaplacic bez wysiadania za odcinek od Swiecka do Konina?

    Nie ma.
    Albo przygarnij jakąś młodą dupę na autostopowicza.

  • 3. Data: 2023-05-24 21:38:23
    Od: K <...@w...pl>

    On 24/05/2023 16:13, nadir wrote:

    > Nie ma.
    > Albo przygarnij jakąś młodą dupę na autostopowicza.

    Zadna szanujaca sie dupa nie poleci na pariasa w spalinowym.

  • 4. Data: 2023-05-24 22:36:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-05-24 o 21:38, K pisze:

    > Zadna szanujaca sie dupa nie poleci na pariasa w spalinowym.

    Weź faceta :-)

  • 5. Data: 2023-05-24 23:40:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 May 2023 20:38:23 +0100, w <u4lp3f$32gki$1@dont-email.me>, K <...@w...pl>
    napisał(-a):

    > Zadna szanujaca sie dupa nie poleci na pariasa w spalinowym.

    W prątku czekałoby ją ładowanie.

  • 6. Data: 2023-05-24 23:52:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 24.05.2023 o 21:38, K pisze:

    > Zadna szanujaca sie dupa nie poleci na pariasa w spalinowym.

    Miała być młoda, a nie szanująca się. Zresztą w większości przypadków
    jedna i druga nie rozróżni elektryka od spalinowego.

  • 7. Data: 2023-05-25 20:20:19
    Od: K <...@w...pl>

    On 24/05/2023 22:52, nadir wrote:

    > Miała być młoda, a nie szanująca się. Zresztą w większości przypadków
    > jedna i druga nie rozróżni elektryka od spalinowego.

    ale ja lubie mimo wszystko inteligentne.

  • 8. Data: 2023-05-25 20:21:28
    Od: K <...@w...pl>

    On 24/05/2023 21:36, cef wrote:

    > Weź faceta :-)

    I jeszcze mi sie trafi jakis psychofan elektrykow i cala droge bedzie
    pierdolil, a na koniec okaze sie ze jest aktywista klimatycznym i w
    ramach protestu przyklei sie do deski rozdzielczej.