  • 1. Data: 2023-05-19 17:17:23
    Temat: "Spod auta było słychać syczenie i piski". Po Dacii wiele nie zostało
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Tak dacia to tani samochód afujjjjjjjjjjj

    Dopiero pod koniec artykuły dowiadujemy się że to samochód elektryczny.

    Lemingi co łykają tylko memy dowiedziały się że tanie samochody szybko
    się palą

    To jest ekofaszystowskie skurwysyństwo nie dziennikarstwo; ;-)

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/spo
    d-auta-bylo-slychac-syczenie-i-piski-po-dacii-wiele-
    nie-zostalo/17353xt

  • 2. Data: 2023-05-19 17:19:03
    Od: _Master_ <...@...pl>

    "Strażacy jedynie ustalili, że do pożaru doszło na skutek zwarcia, choć
    bez stwierdzenia, czego dokładnie dotyczyło."

    Ja pier...

  • 3. Data: 2023-05-19 19:15:48
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 19.05.2023 o 17:19, _Master_ pisze:

    > "Strażacy jedynie ustalili, że do pożaru doszło na skutek zwarcia, choć
    > bez stwierdzenia, czego dokładnie dotyczyło."
    >
    > Ja pier...

    Skurwysyństwo to linkowanie do strony która u części się nie
    wyświetli bo jej autorom nie podoba się używane przez potencjalnego
    czytelnika oprogramowanie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2023-05-19 20:09:22
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-19 o 19:15, RadosławF pisze:
    > Skurwysyństwo to linkowanie do strony która u części się nie
    > wyświetli bo jej autorom nie podoba się używane przez potencjalnego
    > czytelnika oprogramowanie.

    Co Ci się nie wyświetliło? Reklamy? ;-)

    Chrome + Adguard. Artykuł widzę w całości

    W czym mogę Ci pomóc?

  • 5. Data: 2023-05-19 20:22:48
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 19.05.2023 o 20:09, _Master_ pisze:

    > Co Ci się nie wyświetliło? Reklamy? ;-)
    >
    > Chrome + Adguard. Artykuł widzę w całości

    Chromo + Addblock i nie widzę.

    > W czym mogę Ci pomóc?

    Wygląda na to że w niczym.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2023-05-19 22:30:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u483s3$lqj$1$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > Dopiero pod koniec artykuły dowiadujemy się że to samochód
    > elektryczny.

    bateria powinna mieć katapultę.

    a tu coś z mojego ogródka

    możesz sobie kupić samochód ale i tak nigdzie go nie zaparkujesz
    więc nocusz z marzeń pozostaje hulajnoga :)

    https://www.bbc.co.uk/news/av/uk-england-london-6562
    9502

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI

  • 7. Data: 2023-05-20 14:12:02
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-19 o 20:22, RadosławF pisze:
    > Wygląda na to że w niczym.

    Skurwysyństwo to linkowanie do strony.

    Skórwysyństwo to przypierdalanie się do kogoś za Twój wybór programu.

    Nie mam obowiązku sprawdzać czy ktoś używa gorszego programu od mojego.

  • 8. Data: 2023-05-20 20:31:05
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 20.05.2023 o 14:12, _Master_ pisze:

    > Skurwysyństwo to linkowanie do strony.

    Zgadzam się.

    > Skórwysyństwo to przypierdalanie się do kogoś za Twój wybór programu.

    A tu już nie.

    > Nie mam obowiązku sprawdzać czy ktoś używa gorszego programu od mojego.

    A ja nie mam obowiązku przejść obok tego obojętnie.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2023-05-20 20:42:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-20 o 20:31, RadosławF pisze:
    > A ja nie mam obowiązku przejść obok tego obojętnie.

    Oflaguj się albo podpal ;-)

  • 10. Data: 2023-05-20 21:30:22
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 20.05.2023 o 20:42, _Master_ pisze:

    > Oflaguj się albo podpal ;-)

    Sam to zrób.
    I nie będę cię za to krytykować.