  • 1. Data: 2021-04-17 22:09:06
    Temat: BCS Line, jak zmusić kamerę IP do zapisu na karcie sd?
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    Potrzebuję wykorzystać kamerę BCS serii Line w trybie bez rejestratora,
    ale również bez sieci, jako samodzielną. W zamyśle, włączam zasilanie,
    kamera rejestruje obraz na karcie sd. Idealnie było by, gdyby
    nadpisywała najstarsze pliki z nagraniami po zapełnieniu karty.
    Da się takie cuś ustawić? Błądzę po menu i nie widzę nawet wyboru gdzie
    ma zapisywać.
    Kartę widzi, jakieś pliki i katalogi na niej zrobiła, ale filmu żadnego
    nie nagrała.

    Irek.N.

  • 2. Data: 2021-04-17 22:19:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.04.2021 o 22:09, Irek.N. pisze:
> [...]
    > ma zapisywać.
    > Kartę widzi, jakieś pliki i katalogi na niej zrobiła, ale filmu żadnego

    Zapis lokalny, karta powinna być sformatowana przed użyciem. Kamera nie
    nagrywa ciągle, tylko obraz z detekcji, harmonogramy trzeba
    ustawić...generalnie polecam jakiegoś manuala.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-04-17 22:23:35
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Zapis lokalny, karta powinna być sformatowana przed użyciem. Kamera nie
    > nagrywa ciągle, tylko obraz z detekcji, harmonogramy trzeba
    > ustawić...generalnie polecam jakiegoś manuala.

    Kartę widzi i coś tam sobie na niej zrobiła, więc format chyba
    niepotrzebny, ale harmonogramy... THX, idę tym tropem.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2021-04-17 22:29:56
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    Nagrywa, THX.

  • 5. Data: 2021-04-17 22:32:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.04.2021 o 22:23, Irek.N. pisze:

    > Kartę widzi i coś tam sobie na niej zrobiła, więc format chyba
    > niepotrzebny, ale harmonogramy... THX, idę tym tropem.

    Nie wiem jaka ona stara. Jak ma ze 3 lata to dostęp z IE (ActiveX) lub
    ze SmartPSS jak nowa, to obleci z chrome. Na innych przeglądarkach
    możesz nie mieć pełnego menu jeśli kamera jest starsza.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>