  • 1. Data: 2021-04-17 14:32:04
    Temat: Suwmiarka elektroniczna
    Od: pawel palyska <p...@v...pl>

    Dzień dobry potrzebuje rysunku suwmiarki elektronicznej
    z poszczególnymi czujnikami, i omówić jak sygnał zmierzony przez jeden z tych
    czujników, zostaje odwzorowany na wyświetlaczu, czyli jakie po drodze są układy,
    podpierając się schematem blokowym.

  • 2. Data: 2021-04-17 16:06:08
    Temat: Re: Suwmiarka elektroniczna
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 17.04.2021 o 14:32, pawel palyska pisze:
> [...]
    czujników, zostaje odwzorowany na wyświetlaczu, czyli jakie po drodze są układy,

    Doskonały temat pracy w technikum! Rozumiem że najlepiej aby grupa
    podała gotowca do metody Kopipastego?

    :)

  • 3. Data: 2021-04-17 16:22:33
    Od: pawel palyska <p...@v...pl>

    sobota, 17 kwietnia 2021 o 16:06:09 UTC+2 Marvin napisał(a):
> [...]
    podpierając się schematem blokowym.

    > Doskonały temat pracy w technikum! Rozumiem że najlepiej aby grupa

    Praca jest z metrologi. i nie mogę nigdzie znaleźć . jak by ktoś mógł by pomóc był
    bym wdzięczny.

  • 4. Data: 2021-04-17 16:33:41
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 17.04.2021 o 16:22, pawel palyska pisze:
> [...]
    podpierając się schematem blokowym.

    > Praca jest z metrologi. i nie mogę nigdzie znaleźć . jak by ktoś mógł by pomóc

    No to przełącz się na język angielski i zaraz znajdziesz:

    https://electronics.stackexchange.com/questions/6713
    /how-does-an-electronic-caliper-work

  • 5. Data: 2021-04-17 18:27:48
    Od: pawel palyska <p...@v...pl>

    sobota, 17 kwietnia 2021 o 16:33:42 UTC+2 Marvin napisał(a):
> [...]
    podpierając się schematem blokowym.

    > No to przełącz się na język angielski i zaraz znajdziesz:

    Dzięki wielkie za ten link a jeszcze taka rzecz jeśli chodzi podpierając się
    schematem blokowym coś może wiesz

  • 6. Data: 2021-04-18 22:58:06
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    https://www.youtube.com/watch?v=fKSSY1gzCEs

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2021-04-19 11:17:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 18 Apr 2021 22:58:06 +0200, Czarek <c...@n...fm>
    wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=fKSSY1gzCEs

    Jaka jest wartość merytoryczna filmu, w którym w co 5 zadaniu autor
    przyznaje, że nie jest ekspertem a przez cały film właściwe spekuluje
    co do czego służy i jak działa?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2021-04-19 16:56:05
    Od: pawel palyska <p...@v...pl>

    niedziela, 18 kwietnia 2021 o 22:58:07 UTC+2 Czarek napisał(a):
    czujników, zostaje odwzorowany na wyświetlaczu, czyli jakie po drodze są układy,
> [...]
    dzieki