  • 1. Data: 2021-04-17 22:38:21
    Temat: Prośba o namierzenie "blaszki z wtyczki"
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Posiadam starą wtyczkę w której były sprężynujące blaszki, zaciskane na
    przewód, podobne do tych:

    https://drive.google.com/file/d/1AnpfEJzCefbDP5tNSDI
    Piq7DLRBey5oH/view?usp=sharing

    Występują one w handlu pod nazwą m.in. CH3.96, jest ich zatrzęsienie na
    aliexpress. A poza tym występują pod milionem niekompatybilnych nazw u
    producentów.

    Problem:

    Mają szerokość 2.68mm. Kupiłem od kilku producentów z chin próbki,
    różnią sie detalami, ale szerkość jest zawsze 2.68.

    Oryginalne były *trochę* mniejsze na szerokość.

    Rozgladam się już od dłuższego czasu i znajduje mniejsze, ale nie
    *troche* mniejsze tylko o połowę, więc nie pasują. Prawdopodobnie
    potrzebuję około 2.6mm szerokości. Te chińskie po lekkim spiłowaniu, sa
    idealne.

    Teraz pytanie: czy to coś, wkładane do wtyczki, z "zadzirkiem
    blokującym" na jakąś nazwę handlową bądź powszechnie używaną, która mi
    zawęzi wyniki? Przejrzałem setki tego typu detali na róznych stronach
    sprzedajacych elektronikę, ale mam chyba pecha albo coś przeoczyłem.
    Może widział ktoś jakiś jeden dokument/strone, gdzie znalzał bym wymiary
    takich końcówek, jakoś sensownie ułożonych w tabeli? Szukam po "crimp
    terminal" ale to syzyfowa praca, to za ogólne hasło :/

    A moze najzwyczajniej wtyczka była nietypowa i nie znajde nic innego w
    tym rozmiarze, jak te 2.68mm?

    W TME, na przykład, obok różnych gniazdek i detali z okolic 3.96,
    znajdują się też rozmiary 3.81 i 3.68. Ale "Ch3.81" nic na aliexpress
    nie znajduje, więc ... no właśnie. Są takie, tylko mniejsze?