  • 1. Data: 2009-01-14 00:24:06
    Temat: płyty dvd-r maxell z LIDLA
    Od: "megiddo" <m...@g...pl>

    witam
    co dopiero po potrzebie zakupiłem 10 sztuk płyt dvd - r maxell w miłym
    sklepie Lidl

    a tu niespodzianka próbowałem nagrywać dane przez nero, ashampoo, alcohol i
    nie czyta płyt tak jakby było na nich 0,00 mb

    Czyzby jakaś lewa produkcja maxella ?
    16x speed dvd-r sq 4,7gb 120 min

    kod kreskowy 4 902580 508494
    eu:item 275988

    czy te płyty są do wyrzucenia ? zdziwiłem się trochę

  • 2. Data: 2009-01-14 08:25:09
    Temat: Re: płyty dvd-r maxell z LIDLA
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "megiddo" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a tu niespodzianka próbowałem nagrywać dane przez nero, ashampoo, alcohol
    > i nie czyta płyt tak jakby było na nich 0,00 mb

    a co ich nie czyta ? wszystko czy konkretna nagrywarka ?

  • 3. Data: 2009-01-14 09:20:23
    Od: frantic <n...@n...com>

    megiddo pisze:
> [...]
    >
    > kod kreskowy 4 902580 508494
    > eu:item 275988
    >
    > czy te płyty są do wyrzucenia ? zdziwiłem się trochę

    Również mam problemy z tymi płytkami i nagrywarka: Toshiba SDR-5372V (w
    przypadku tej nagrywarki, to raczej nie nowosc, jedynie Verbatimy dobrze
    wspolpracuja)

    --
    pozdrawiam,
    Frantic

  • 4. Data: 2009-01-14 10:59:20
    Od: "megiddo" <m...@g...pl>

    > a co ich nie czyta ? wszystko czy konkretna nagrywarka ?

    sprawdziłem 5 płyt z 10 płytowego spindla i żadna nie działa - pojawia się
    komunikat że brak miejsca na nośniku 0,00 Mb i czy rozpocząć overburning co
    może uszkodzić płytę lub nagrywarkę

    nagrywarka to SONY DVD RW DRU-710A

    jak kupię dvd-r w innym sklepie to napiszę czy inne płyty dvd-r działają
    na razie zawsze nagrywałem na dvd+r jednowarstwowych i dwuwarstwowych

    pozdro

  • 5. Data: 2009-01-14 13:39:34
    Od: Mariusz <m...@w...pl>

    megiddo pisze:
    > Czyzby jakaś lewa produkcja maxella ?
    > 16x speed dvd-r sq 4,7gb 120 min
    >
    > kod kreskowy 4 902580 508494
    > eu:item 275988

    Tym: http://dvd.identifier.cdfreaks.com/ możesz odczytać rzeczywistego
    producenta płyty.

    M.

  • 6. Data: 2009-01-14 15:58:57
    Od: Padre <P...@n...net>

    megiddo pisze:
    > witam
    > co dopiero po potrzebie zakupiłem 10 sztuk płyt dvd - r maxell w miłym
    > sklepie Lidl

    W kolejce do kasy obejrzałem te płyty z myślą zakupu ale cena równa
    cenie Verbatimów w sąsiednim sklepie odstręczyła mnie od tego czynu.
    W Lidlu raczej nie spodziewał bym sie podróby, chyba że miał miejsce
    jakiś szwindelek na bardzo wysokim szczeblu, raczej podejrzewam błąd po
    stronie producenta. Niektórzy zamiast przyznać sie i przeprosić wolą
    udawać że nic sie nie stało i trudno przypuszczać która strategia jest
    lepsza w takim śliskim przypadku jak nośniki i ich jakość.

  • 7. Data: 2009-01-14 17:03:04
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Padre pisze:
    > W Lidlu raczej nie spodziewał bym sie podróby

    Dlaczego nie? Przecież tam sprzedają badziew, jakich mało.

    --
    PSYLO

  • 8. Data: 2009-01-14 20:41:01
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Padre napisał/a:

> [...]
    > udawać że nic sie nie stało i trudno przypuszczać która strategia jest
    > lepsza w takim śliskim przypadku jak nośniki i ich jakość.

    Więc wal śmiało z reklamacją do producenta płytek.

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-01-14 21:11:28
    Od: Padre <P...@n...net>

    Animka pisze:

    > Więc wal śmiało z reklamacją do producenta płytek.

    Ni w ząb nie kumam co ma twoja wypowiedź do mojej ?

  • 10. Data: 2009-01-14 21:23:34
    Od: Padre <P...@n...net>

    PSYLO pisze:

    > Dlaczego nie? Przecież tam sprzedają badziew, jakich mało.

    A tu bym polemizował, na przykład elektronarzędzia Parkside które
    sprzedaje Lidl są bez porównania wyższej jakości wykonania niż rożnej
    maści Kinzo, Topexy czy Pegasusy z Nomi że o Biedronce nie wspomnę,
    materiałami i wykonaniem na pewno nie sięgają Boscha ale plasują sie na
    poziomie Skila. Towary z Lidla są tanie ale przy tym chociaż warte
    swojej ceny czego nie da się powiedzieć o innych "tanich" sklepach.
    Poza tym piszemy o płytach Maxell a nie Maxwell więc nie rozumiem twojej
    sugestii - czy Maxell to badziew czy Lidl świadomie sprzedaje chińskie
    podróbki markowego towaru.