  • 1. Data: 2009-01-14 02:31:18
    Temat: Pokrowce Belkina na laptopy - co sa warte?
    Od: p...@a...pl

    Witam
    chodzi o taka zabawke
    http://www.imperium.net.pl/x-p-48498.html
    Pokrowiec Belkina na laptop - oczywiscie nie w tej cenie ;)
    Ktos ma i moze polecic? Czy lepiej najprostszy z allegro
    http://www.allegro.pl/item523176457_pokrowiec_etui_n
    a_laptop_pianka_1_5_cm_gratisy.html

    Laptopa mam prawie nowego - caly sliczny - to i mysle o pokrowcach,
    coby sie nie porysowal.
    Raczki przy pokrowcu - dobra rzecz, zmienia sie sposob trzymania
    laptopa i trudniej go upuscic.

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2009-01-14 09:29:26
    Temat: Re: Pokrowce Belkina na laptopy - co sa warte?
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 14 styczeń (środa) gdy o godz. 3:31 *p...@a...pl* napisał(a):

    > chodzi o taka zabawke http://www.imperium.net.pl/x-p-48498.html Pokrowiec
    > Belkina na laptop - oczywiscie nie w tej cenie ;)

    Strasznie sztywne i moim zdaniem niewygodne, bardziej przypomina teczkę niz
    etui. Zreszta widziałem taki model za 50zł.

> [...]
    > coby sie nie porysowal.
    > Raczki przy pokrowcu - dobra rzecz, zmienia sie sposob trzymania

    Z rączkami kojarzy mi sie torba, a etui to osłona przed porysowaniem,
    najfajniejszy asortyment i modele produkuje firma TUCANO. Najlepiej zawsze
    obejrzeć i dopasowac osobiscie taki model bez zamawiania przez net, pamiętaj
    że zdjecie w necie z reguły ma inne barwy niż rzeczywistość, ale to Twój
    wybór.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,