  • 1. Data: 2010-02-07 12:54:35
    Temat: BMW X1
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Wczoraj odbylem jazde probna BMW X1 2.0 diesel 170 km.
    Opisywal wrazen z jazdy nie bede, podsumowujac to auto za 106k pln netto w
    podstawie REWELACYJNE !
    Prowadzi sie wysmienicie naped xdrive - 4x4 i tony jakis innych pierdol na
    pokladzie sprawiaja ze idzie po lodowisku jak po torze. W srodku troche
    ciasno ale bardzo wygodnie.
    Spalanie na jezdzie probnej wdl ustalen komputer 6,4 l !
    Auto ma jedna wade, jest na rynku kilka miesiecy i nie wiadomo co w nim
    piszczy. Moze ktos z was ma takie auto i podzieli sie uwagami, ktorych nie
    odkrylem na testdrive ?

  • 2. Data: 2010-02-07 13:42:52
    Temat: Re: BMW X1
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    emes pisze:
> [...]
    > Auto ma jedna wade, jest na rynku kilka miesiecy i nie wiadomo co w nim
    > piszczy. Moze ktos z was ma takie auto i podzieli sie uwagami, ktorych

    A wersja z napedem 4x4 nie zadzyna sie przypadkiem od 141k zl ?

  • 3. Data: 2010-02-07 14:25:39
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "emes" napisał w wiadomości:

> [...]
    > pokladzie sprawiaja ze idzie po lodowisku jak po torze. W srodku troche

    W środku to on wygląda jak zaschnięta kupa barana, który kupił to auto i po
    paru dnich się fiziologicznie załamał patrząc na _fatalną_ jakoś plasticków
    i ogólne wykończenie.
    Nie jestem antyfanem BMW (wręcz przeciwnie ;)) ale te auto to jakaś pomyłka.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 4. Data: 2010-02-07 14:28:48
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał w wiadomości grup

    > A wersja z napedem 4x4 nie zadzyna sie przypadkiem od 141k zl ?
    2.0 diesel to tak, jest jeszcze 1,8 jesli dobrze cennik doczytalem to
    powinien kosztowac 106 nett
    2.0 xdriver 116 netto + trzeba doliczyc 8k za skrzynie

  • 5. Data: 2010-02-07 18:02:16
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    Bugatti pisze:

> [...]
    > plasticków i ogólne wykończenie.
    > Nie jestem antyfanem BMW (wręcz przeciwnie ;)) ale te auto to jakaś

    Tez w nim siedzialem, i plastiki ma ala Panda... no i podstawowe fotele
    to jakas katastrofa....

  • 6. Data: 2010-02-07 18:27:01
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Spalanie na jezdzie probnej wdl ustalen komputer 6,4 l !

    może spalanie niskie,
    ale TCO w porównaniu z dużo atrakcyjniejszymi autami,
    które dużo lepiej się na lodzie trzymają i są większe,
    wyjdzie kiepsko
    P.

  • 7. Data: 2010-02-08 09:37:43
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > ale TCO w porównaniu z dużo atrakcyjniejszymi autami,
    > które dużo lepiej się na lodzie trzymają i są większe,
    > wyjdzie kiepsko

    A ktore to sa duzo atrakcyjniejsze, wieksze, lepiej trzymajace sie lodu a do
    tego tansze ? :-)

  • 8. Data: 2010-02-08 10:45:35
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > A ktore to sa duzo atrakcyjniejsze, wieksze, lepiej trzymajace sie lodu
    > a do tego tansze ? :-)

    po głowie chodziły mi różne modele subaru :-)
    P.

  • 9. Data: 2010-02-08 14:32:13
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Pan Piskorz pisze:

    > po głowie chodziły mi różne modele subaru :-)

    hahahaha, raczysz zartowac, te obrzydliwe kioski z wnetrzem jak w Tico?
    Moga konkurowac chyba z Niva w kwestii napedu, ergonomii i wykonczenia :)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 10. Data: 2010-02-08 14:42:20
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Moga konkurowac chyba z Niva w kwestii napedu, ergonomii i wykonczenia :)

    A myślisz, że ten X1 jeśli mniejszy
    to automatycznie subtelniejszy od innych produktów
    dłuta szwarcwaldzkiego drwala?
    P.