  • 11. Data: 2010-02-08 17:22:54
    Temat: Re: BMW X1
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Maciej Browarczyk pisze:

    > hahahaha, raczysz zartowac, te obrzydliwe kioski z wnetrzem jak w Tico?
    > Moga konkurowac chyba z Niva w kwestii napedu, ergonomii i wykonczenia :)

    Maćku, nie stać Cię i dorabiasz ideologię. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-02-08 22:19:51
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hkpe2c$cgd$...@n...dialog.net.pl...

    > Maćku, nie stać Cię i dorabiasz ideologię. ;)

    od samego poczatku chodzi mi ten tekst chociaz go bardzo nie lubie ,gdyz
    jest naduzywany w tematach o spalanie np s-klasy.
    Przypominam jeszcze raz to, ze ktos dba o ekonomie swojego pojazdu nie
    znaczy ze go nie stac na dany model.

    Skąpstwo to cnota!

  • 13. Data: 2010-02-08 22:54:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    emes pisze:

> [...]
    > jest naduzywany w tematach o spalanie np s-klasy.
    > Przypominam jeszcze raz to, ze ktos dba o ekonomie swojego pojazdu nie

    Look at my sig dude!
    Hint: karawan to benzyniak. :P