  • 31. Data: 2010-02-03 21:29:19
    Temat: Re: BMW X6 winter test
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "GrzegorzG" <g...@g...com> napisał

    > Z tym, ze cena subaru a cena quattro to juz troche inna półka ;)

    Czy ja wiem? Nie trzeba od razu kupować RS6. Outback i porównywalne A4 to
    pewnie ok. 150 tys, więc cenowo może to wyjść podobnie.

    Zbigniew Kordan

  • 32. Data: 2010-02-03 21:43:24
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "lux" <b...@o...de> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > wprawdzie filmik reklamowy ale warto pooglądać:
    > http://www.youtube.com/watch?v=38VXD1ZORdg&translate
    d=1

    > patrzcie na moment 1:35 sek. Bmw mimo automatu stacza się na chwile w dół,
    > jak to możliwe?
    >
    > poza tym przeniesienie napadu na prawą stronę to kwestia hamulców czy
    > mechanicznej blokady?

    Polecam test Clarksona a szczególnie zestawienie z Range Roverem od 5 do 6
    minuty ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=IkxAd7Er-mQ

  • 33. Data: 2010-02-03 22:58:08
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:hkcnqk$f19$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Polecam test Clarksona a szczególnie zestawienie z Range Roverem od 5 do 6
    > minuty ;)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=IkxAd7Er-mQ

    Clarkson "wymiata", jak zawsze zresztą ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 34. Data: 2010-02-03 23:05:42
    Od: lux <b...@o...de>

    Przemek V pisze:
    > Polecam test Clarksona a szczególnie zestawienie z Range Roverem od 5 do 6
    > minuty ;)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=IkxAd7Er-mQ
    ===
    może to kwestia opon, bo koła wszystkie się kręciły...

    lux