  • 1. Data: 2010-02-01 17:30:17
    Temat: walenie przy gwałownym puszczaniu gazu ( diesel cdti)
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    Witam,
    czy ktoś może się orientuje czy można założyć jakieś typowe uszkodzenie itp
    przy takich objawach, że przy jezdzie np na 2, jak gwałtownie zdejmę nogę z
    gazu, czasami podobnie jak ponownie depnę, słychać walnięcie i czuć jakby w
    podłodze?
    Auto to corsa C 1.3 cdti- koło dwumasowe już mechanik obstawiał ale wymiana
    na nowe nie pomogła....
    Wcześniej był objaw taki, że przy ruszaniu - jeśli się go trochę zdławiło i
    wpoadał w wibracje, słychać było stukanie, to jest nadaj, natomiast teraz
    przy tym gazie jest jedno średnio głośne walnięcie.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-02-01 17:41:19
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Michał" <x...@n...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > i wpoadał w wibracje, słychać było stukanie, to jest nadaj, natomiast
    > teraz przy tym gazie jest jedno średnio głośne walnięcie.

    przegub...

  • 3. Data: 2010-02-01 17:46:58
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 01 lut 2010 o 17:41 GMT, emes napisał(a):

    > przegub...

    Moze tez byc poduszka silniak lub skrzyni biegow

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 4. Data: 2010-02-01 21:49:14
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Moze tez byc poduszka silniak lub skrzyni biegow

    To ja jeszcze dołożę mechanizm różnicowy.

    Damian

  • 5. Data: 2010-02-01 22:21:52
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    > To ja jeszcze dołożę mechanizm różnicowy.

    Nikt mi samopoczucia nie poprawil:) poduszki ponoc ok, troche sie
    zirytowalem jak mechanik od razu stwierdził że to koło dwumasowe ( 60kkm) a
    po wymianie nic się nie zmieniło... ostatnie oględziny i stwierdził, że nie
    ma pojęcia co to i jedyna opcja to rozebrać silnik, co mnie z lekka
    zdołowało... Czytałem trochę w sieci i generalnie to może być ponoć wszystko
    włącznie z łozyskiem na wale i jeszcze kilkoma rzeczami... ehh, a sądziłem
    że teraz takie czasy że najwyżej naprawa bedzie droga ale nie bedzie takiej
    opcji, że ktoś powie, że nie wiadomo co jest...
    pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2010-02-02 00:46:13
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 1 Feb 2010 22:21:52 +0100, Michał napisał(a):

    > włącznie z łozyskiem na wale i jeszcze kilkoma rzeczami... ehh, a sądziłem
    > że teraz takie czasy że najwyżej naprawa bedzie droga ale nie bedzie takiej
    > opcji, że ktoś powie, że nie wiadomo co jest...

    Teraz takie czasy, że jak komputer nie powie, że zepsute, to auto jest
    sprawne ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-02-02 08:46:34
    Od: Pilen <p...@g...com>

    On 1 Lut, 17:30, "Michał" <x...@n...pl> wrote:
> [...]
    > podłodze?
    > Auto to corsa C  1.3 cdti- koło dwumasowe już mechanik obstawiał ale wymiana

    A co to za mechanik? z autoryzowanego serwisu czy jakiś wolny expierd?

  • 8. Data: 2010-02-02 10:22:49
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Michał"

    > przy takich objawach, że przy jezdzie np na 2, jak gwałtownie zdejmę
    > nogę z gazu, czasami podobnie jak ponownie depnę, słychać walnięcie
    > i czuć jakby w podłodze?

    Sprawdź poduszki silnika

  • 9. Data: 2010-02-02 12:20:30
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

> [...]
    > i wpoadał w wibracje, słychać było stukanie, to jest nadaj, natomiast
    > teraz przy tym gazie jest jedno średnio głośne walnięcie.

    Nie znam zawieszenia opli ale podobne objawy wystepuja przy uszkodzonych
    poduszkach wózka (metalowo gumowa). golym okiem tego nie widac....trzeba
    wykrecic srube trzymajaca i zobaczyc czy nie jest popekana

    pozdr.

  • 10. Data: 2010-02-02 17:22:31
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Michał pisze:

    > włącznie z łozyskiem na wale i jeszcze kilkoma rzeczami... ehh, a sądziłem
    > że teraz takie czasy że najwyżej naprawa bedzie droga ale nie bedzie takiej
    > opcji, że ktoś powie, że nie wiadomo co jest...

    Wszystko coraz bardziej skomplikowane, a ty byś chciał żeby było łatwiejsze
    w diagnozowaniu? Tak to nawet w Erze nie ma...