  • 1. Data: 2009-04-20 19:49:25
    Temat: BP i Castrol zapraszaja na stacje ???
    Od: "mar.luk" <m...@p...onet.pl>

    Witam - tankując dziś na stacji BP w Gdyni zauważyłem cos takiego..

    http://motokult.pl/bp-i-castrol-zapraszaja-na-stacje
    /

    pozdrawiam
    Łukasz
    3city

  • 2. Data: 2009-04-20 20:37:49
    Temat: Re: BP i Castrol zapraszaja na stacje ???
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    mar.luk wydusił z siebie te słowy:

    > Witam - tankując dziś na stacji BP w Gdyni zauważyłem cos takiego..
    >

    > http://motokult.pl/bp-i-castrol-zapraszaja-na-stacje
    /

    sympatyczna impreza. W minioną niedziele była w Poznaniu.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 3. Data: 2009-04-22 20:21:35
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > http://motokult.pl/bp-i-castrol-zapraszaja-na-stacje
    /

    Taaaaaa....... Kraków, Bora-Komorowskiego.........
    Kiedyś do 42 litrowego zbiornika wlałem prawie 43 litry choć 5 litrowa
    rezerwa ledwie zaczęła migać......
    Nawet mi się złodziei nie chce komentować bo oszukują conajmniej o
    kilkanaście %
    "Bo wie pan - do przewodów trochę weszło...." tylko dlaczego cipa jedna nie
    wiedziała że przewody musiały być juz zalane że o rezerwie nie wspomnę ???
    Ale świadectwo homologacji mają pierwsza klasa.
    Tę stację (koło reala) należy omijać bardzo szerokim łukiem.

  • 4. Data: 2009-04-23 06:34:38
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Mustafa wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > nie wspomnę ??? Ale świadectwo homologacji mają pierwsza klasa.
    > Tę stację (koło reala) należy omijać bardzo szerokim łukiem.

    a wiesz, ze np. w Passacie, Superbie i wielu innych autach mozna do
    zbiornika, a dokladnie do jego zbiorniczka odpowietrzającego, nalac nawet do
    kilkunastu litrów ponad to co mieści zbiornik.
    Jesli wiesz jak, albo jesli nastąpił pewien zbieg okoliczności .. mogłeś
    smiało nalac więcej o 5 litrów.

    Trzeba bylo sprawdzić ile później przejechaleś km.