  • 1. Data: 2009-04-20 19:47:20
    Temat: Motocykliści to nie dawcy narządów
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    Jeśli ktoś słysząc dźwięk silnika motocykla mówi o dawcach narządów to
    bardzo się myli. - Motocykliści po wypadkach, to właściwie strzępy
    człowieka. Mówienie o tym, że motocyklista może być dawcą, to spora
    przesada, bo niewiele niego zostaje - wyjaśnia profesor Jerzy Sadowski, szef
    krakowskiej Klinki Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii.

    13,Motocyklista_po_wypadku_to_strzep_czlowieka.html

  • 2. Data: 2009-04-20 20:59:29
    Temat: Re: Motocykliści to nie dawcy narządów
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Darek Mroz" <D...@w...pl> napisał:

    Nic nie napisal...
    IQ pozwala Ci na wklejanie linków. Czy to właśnie chciałeś pokazać?
    Jeśli tak - udało się!
    Gratuluje.

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 3. Data: 2009-04-21 08:26:00
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > IQ pozwala Ci na wklejanie linków. Czy to właśnie chciałeś pokazać?

    plonk biedaku

    http://tinyurl.com/dajrow

  • 4. Data: 2009-04-21 11:03:15
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 21 Kwi, 10:26, "Darek Mroz" <D...@w...pl> wrote:

    > plonk biedaku

    He he. Wyplonkowałeś właśnie jednego z ojców założycieli tej grupy. Ta
    dzisiejsza młodzież. Zero kompromisów, zero autorytetów.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 5. Data: 2009-04-21 11:08:50
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Nikanor pisze:

    > He he. Wyplonkowałeś właśnie jednego z ojców założycieli tej grupy.

    hą?

    --
    gildor
    9'99

  • 6. Data: 2009-04-21 11:32:58
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 21 Kwi, 13:08, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > hą?

    Nie założycieli? Too bardzo przepraszam - weteranów. Ja tu dopiero
    siedem lat lurkuję.

    --
    Nikanor

  • 7. Data: 2009-04-21 11:40:03
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Nikanor pisze:

    > Nie założycieli? Too bardzo przepraszam - weteranów.

    nie wiem, pytam

    --
    gildor
    9'99

  • 8. Data: 2009-04-21 12:10:09
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Nikanor" <p...@g...com> napisał

    > Nie założycieli? Too bardzo przepraszam - weteranów. Ja tu dopiero
    > siedem lat lurkuję.

    Sam jestes weteran:) Ja tu ledwie z osiem lat bywam!
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 9. Data: 2009-04-21 12:59:28
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Hinek pisze:

    > IQ pozwala Ci na wklejanie linków.

    Diagnoza prawidlowa, ale skoro sam zauwazyles ze to debil to po co
    gadasz jak z normalnym zamiast oczywistego w takich okolicznosciach:

    "Skoncz pierdolic!"

    cieszesiezemoglempomoc w dialogu, bo komunikacja miedzyludzka to
    podstawa spoleczenstwa i zrąb kultury
    :-)

    KJ