  • 1. Data: 2009-04-20 23:45:00
    Temat: "Podziw i szacunek" oraz kilka innych wyrazów
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Wzbudzili dziś (właściwie wczoraj) we manie dwaj kierownicy na
    czerniakowskiej.
    Pierwsze światła za wiaduktami na siekierkowski w stron# centrum,
    Zielone, czekam aż DL przede mną ruszy, start, słyszę że coś si# dzieje,
    czarny forester z prawego ryczy jak zarzynany. Kierownik DLa który stał
    przede mną, podejmuje wyzwanie i goni kłapiąc co chwilę biegami.
    Patrzę i podziwiam.
    Zielone, żółte, czerwone, sekunda, druga, przelatują razem przez
    skrzyżowanie z Gagarina.
    Stoję na czerwonym, dojeżdżają samochody, z prawego kanionu wylatuje
    skuters i przejeżdża przejście gapiąc się w czerwone, wymięka jednak
    przed ulicą. Ten nie zasłużył.

    Taaam wiem że to nic niezwykłego, ale jakoś naszło mnie.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2009-04-21 06:21:20
    Temat: Re: "Podziw i szacunek" oraz kilka innych wyrazów
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    > Zielone, czekam aż DL przede mną ruszy, start, słyszę że coś si# dzieje,
    co to DL?
    > czarny forester z prawego ryczy jak zarzynany. Kierownik DLa który stał
    co to forester?

    a tak w sumie to o co chodziło?

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 3. Data: 2009-04-21 06:30:19
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Tomek W wydusił z siebie te słowy:

    > co to DL?
    > co to forester?
    >

    > a tak w sumie to o co chodziło?

    też sie zgubilem..

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 4. Data: 2009-04-21 07:15:27
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Tomek W wydusił z siebie te słowy:
    >
    > też sie zgubilem..

    no jak to o co? zagadka to jest: dzie się akcja rozgrywa?

    --
    gildor
    9'99

  • 5. Data: 2009-04-21 07:18:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > no jak to o co? zagadka to jest: dzie się akcja rozgrywa?

    a ja to myslalem ze Gagarin juz nie zyje

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 6. Data: 2009-04-21 07:22:51
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > a ja to myslalem ze Gagarin juz nie zyje

    ale jak to nie żyje? to może łajka też?

    --
    gildor
    9'99

  • 7. Data: 2009-04-21 07:43:04
    Od: a...@g...com

    On 21 Kwi, 08:21, "Tomek W" <w...@w...pl> wrote:
    > co to DL?
    >
    > co to forester?

    Może obcęgi?

    --
    Artur

  • 8. Data: 2009-04-21 08:04:40
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > ale jak to nie żyje? to może łajka też?

    Łajki chyba nie bylo w tym kanonie co kolega pisal.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 9. Data: 2009-04-21 08:06:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Łajki chyba nie bylo w tym kanonie co kolega pisal.

    faktycznie... pacz dzie wlazła, suka.

    --
    gildor
    9'99

  • 10. Data: 2009-04-21 08:30:44
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.04.2009 Tomek W <w...@w...pl> napisał/a:

    > co to DL?
    > co to forester?
    >

    > a tak w sumie to o co chodzi?o?
    Oto że głupio myślałem że wyścig spod świateł kończy się na
    skrzyżowaniu na którym świeci się czerwone.

    --
    kakmaratgmaildotcom