  • 1. Data: 2021-09-01 23:03:33
    Temat: Będę biegał
    Od: ii <i...@o...invalid>

    No ... codziennie będę biegał. :-)

    Jaki to ma związek z tą grupą?

    (RadosławF do nogi)

    Będę zostawiał Twizy podłączone do gniazdka a w międzyczasie ja sobie
    będę biegał :-)

  • 2. Data: 2021-09-02 09:40:32
    Temat: Re: Będę biegał
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/09/2021 22:03, ii wrote:
    > No ... codziennie będę biegał. :-)
    >
    > Jaki to ma związek z tą grupą?
    >
    > (RadosławF do nogi)
    >
    > Będę zostawiał Twizy podłączone do gniazdka a w międzyczasie ja sobie
    > będę biegał :-)

    Dobry plan, ja tez musze zaczac. Bede zostawial wlaczonego laptopa.

  • 3. Data: 2021-09-02 11:49:09
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 01.09.2021 o 23:03, ii pisze:

    > No ... codziennie będę biegał. :-)

    Czyżby to po niedawnej dyskusji o trawnikach, potrzebie wjeżdżania
    samochodem do mieszkania i upadku cywilizacji spowodowanej brakiem
    ruchu? :) Czy już brzuch się w Twizy nie mieści? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 4. Data: 2021-09-02 11:49:09
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

  • 5. Data: 2021-09-02 15:36:14
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.09.2021 o 09:40, K pisze:

    > Dobry plan, ja tez musze zaczac. Bede zostawial wlaczonego laptopa.

    I potem na niego wsiądziesz?

  • 6. Data: 2021-09-02 15:56:41
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.09.2021 o 11:49, Dykus pisze:
> [...]
    > samochodem do mieszkania i upadku cywilizacji spowodowanej brakiem
    > ruchu? :) Czy już brzuch się w Twizy nie mieści? ;)

    Chciałem RadkowiF napisać "do nogi" :-)

    A naprawdę to ... lekarz nie skłoniłoby mnie do biegania, ale to
    wyzwanie jest a w pracy akurat jakaś akcja jest, że można pobiegać by
    komuś pomóc. I pomyślałem, że właściwie to mógłbym trochę pobiegać. :-)

  • 7. Data: 2021-09-02 17:18:13
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/09/2021 14:36, ii wrote:

    > I potem na niego wsiądziesz?

    Nie mam az takich fiksacji.

  • 8. Data: 2021-09-02 22:47:50
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.09.2021 o 17:18, K pisze:

    > Nie mam az takich fiksacji.

    Pytam bo ja do Twizy wsiądę.

  • 9. Data: 2021-09-03 12:18:27
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/09/2021 21:47, ii wrote:

    > Pytam bo ja do Twizy wsiądę.

    A ja bede na laptopie pracowal. Zreszta do Twizzy tez powinienem dac
    rade wsiasc.

  • 10. Data: 2021-09-03 21:56:14
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.09.2021 o 12:18, K pisze:

    > A ja bede na laptopie pracowal. Zreszta do Twizzy tez powinienem dac
    > rade wsiasc.

    Nie mów "hop". Ja myślałem, że pobiegam i zdąży się naładować a musiałem
    czekać.