    From: ant <a...@n...tld>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Blokowanie "ukrytych" numerów.
    Date: Thu, 22 Jan 2009 16:51:47 +0100

    Witam.

    Zastanawiam się nad kupnem programu BlackBaller do mojej
    komórki, praktycznie tylko w celu blokowania połączeń
    z numerów ukrytych, gdyż coraz więcej debilnych marketoidów
    do mnie dzwoni w ten sposób, a na nieszczęście mam też
    dwóch niereformowalnych klientów, którzy też tak dzwonią,
    więc niestety "muszę" odbierać takie rozmowy.
    To mnie kosztuje sporo czasu. Pytanie jest takie, czy jest
    jakaś możliwość, aby odgórnie zablokowac przyjmowanie
    takich połączeń (mam na myśli u operatora - PlusGSM),
    czy jednak pozostaje mi tylko BlackBaller (który nie
    jest idealny, bo nie zawsze zaskoczy "natychmiast")?
    Mój telefon "sam w sobie" niestety nie ma takiej
    mozliwości.

    Dzięki z góry za wszelkie sugestie.